وام بدون ضامن

وام بدون ضامن خرید کالا به ارزش 150 میلیون تومان از بانک رفاه کارگران به افرادی که از طریق این بانک حقوق دریافت می کنند پرداخت می شود و نرخ سود آن 23 درصد است.

به گزارش تجارت نیوز، تمامی افرادی که حقوق خود را از طریق بانک رفاه دریافت می کنند، می توانند در طرح تسهیلات «کالا و خدمات رفاه» تا سقف 150 میلیون تومان وام خرید کالا از این بانک دریافت کنند. متقاضیان با اخذ این وام که به صورت کار اعتباری با نرخ سود 23 درصد و بازپرداخت حداکثر 36 ماه پرداخت می شود، می توانند کالاهای مورد نیاز خود را از فروشگاه های دارای قرارداد با رفاه کارگران خریداری کنند. بانک.

نکته قابل توجه در مورد این تسهیلات عدم نیاز به سپرده گذاری و ایجاد حساب متوسط ​​در بانک رفاه کارگران برای دریافت آن است.

با وام رفاه کالا چه کالاهایی را می توان خریداری کرد؟

فردی که موفق به دریافت این وام 150 میلیون تومانی از بانک رفاه می شود، می تواند برای خرید کالای ایرانی از شرکت های تولید و پخش داخلی از قبیل: لوازم خانگی، مبلمان اداری، فرش، موتورسیکلت، تجهیزات کامپیوتری و … و یا منزل اولیه استفاده کند. تعمیرات

لیست شرکت های مشمول طرح رفاهی در صفحه این موسسه در سایت بانک رفاه کارگران نمایش داده شده است.

اقساط وام بدون ضامن برای خرید کالا به ارزش 150 میلیون تومان از بانک رفاه کارگران چیست؟

از آنجایی که نرخ سود وام 150 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت آن 36 ماه است، متقاضی باید ماهانه پنج میلیون و 806 هزار تومان اقساط به این بانک پرداخت کند. به این ترتیب وام گیرنده برای بازپرداخت این وام باید 209 میلیون تومان به بانک کارآفرین پرداخت کند که 59 میلیون تومان آن سود وام است.

از بانک کارگران رفاه وام بدون ضامن بگیرید

طرح رفاه فردا بانک رفاه کارگران این امکان را به مستمری بگیران، مستمری بگیران و اعضای درجه یک خانواده آنها می دهد تا از فرصت های سرمایه گذاری و تسهیلات ویژه بهره مند شوند.

بانک رفاه کارگران با راه اندازی سامانه رفاه فردا به کلیه مستمری بگیران و مستمری بگیران دارای حساب در این بانک و همچنین بستگان درجه یک آنها (پدر، مادر، همسر، برادر، خواهر و فرزندان) این امکان را می دهد که از مزایای این تسهیلات بهره مند شوند. مزایای ویژه این سیستم به طرح سود. از جمله این مزایا می توان به امکان سرمایه گذاری با مبلغ مورد نظر، دریافت سود سپرده و اخذ وام با نرخ سود کمتر از نرخ مصوب بانک اشاره کرد.

برای بهره مندی از این مزایا، افراد باید فرم رضایت نامه را تکمیل و وجوه را به حساب جداگانه ای واریز کنند.

خدمات بانکی و بیمه ای: سامانه رفاه فردا بانک رفاه کارگران به منظور ارائه مستمری دریافتی ماهانه به کلیه مستمری بگیران و مستمری بگیران دارای حساب در این بانک و همچنین بستگان درجه یک آنان اعم از پدر، مادر، همسر طراحی شده است. یا مستمری برادر، خواهر و فرزندان شما می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.تعطیلی دولت کارگران بازپرداخت وام 150 میلیون تومانی بدون ضامن

چگونه می توانم از طرح رفاه فردا بهره مند شوم؟

مستمری بگیران و بازنشستگان و بستگان درجه یک خود برای بهره مندی از طرح رفاه فردا می توانند با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران و تکمیل فرم رضایت نامه مربوطه مجوز برداشت بخشی از سپرده ماهانه خود و یا از سایر حساب ها برای برداشت را دریافت کنند. از بانک همچنین امکان واریز مستقیم وجه به حساب پروژه (حساب جداگانه به صورت سپرده بلندمدت یا وام جاری) وجود دارد.

ویژگی ها و مزایای پروژه رفاه فردا.

این طرح مزایای متعددی از جمله موارد زیر را به کاربران ارائه می دهد:

امکان سرمایه گذاری با مبلغ مورد نظر و حداقل یک میلیون ریال در ماه

بهره مندی از سود سپرده ها و دریافت وام با نرخ سود کمتر از نرخ مصوب بانک

نحوه استفاده از طرح: مراحل اقدام

به شعب بانک رفاه کارکاران مراجعه و فرم رضایت نامه مربوطه را پر کنید

واریز مستقیم وجه به حساب پروژه توسط مشتری

سپرده سرمایه گذاری بلند مدت

وقتی پول خود را در قالب سپرده سرمایه گذاری بلندمدت واریز می کنید، از مزایای زیر برخوردار می شوید:

افتتاح خودکار حساب و تعلق سود بلندمدت بر اساس نرخ سود مصوب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

اعطای تسهیلات 3، 6 یا 8 برابر متوسط ​​مانده سپرده بلندمدت با نرخ سود 2 درصد کمتر از نرخ های مصوب در زمان پرداخت تسهیلات و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه.

سپرده وام جاری

اگر پول خود را به سپرده وام فعلی واریز کنید:

وام 2 تا 8 برابر میانگین موجودی حساب جاری با نرخ سود وام بین 2 تا 17 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 48 ماهه دریافت خواهید کرد.

وام یارانه ای

جزئیات وام 200 میلیون تومانی بدون ضامن از بانک سرمایه

وام 200 میلیون تومانی سرمایه ویژه بانک برای سپرده گذاران حقیقی این بانک است. مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی 500 میلیون تومان است.

بانک سرمایه در پروژه مهر» به سپرده گذاران با رتبه اعتباری خوب تا سقف 200 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می کند. متقاضیانی که می خواهند از بانک سرمایه 200 میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند باید ابتدا یک حساب سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند و سپس حداقل 10 میلیون تومان تحت عنوان سپرده به حساب خود واریز کنند تا یک حساب متوسط ​​با سررسید 100 میلیون تومان ایجاد کنند. حداقل سه ماه برای ایجاد نرخ سود این طرح 23 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 60 ماهه است.

جزئیات و نحوه دریافت طرح مهر بانک سرمایه

بانک طرح سرمایه مهر پیشنهادات در قالب دو سقف; سقف 200 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و سقف 500 میلیون تومان که شامل متقاضیانی می شود که اشخاص حقوقی محسوب می شوند.

برای اخذ تسهیلات متقاضی باید حساب کوتاه مدت یا جاری داشته باشد و واریز کند. ضریب برابری امکانات برنامه ریزی مهر بانک سرمایه نیز بر اساس میانگین مدت حساب، نوع سپرده و مدت زمان بین 50 تا 500 درصد متغیر است که در جدول زیر نشان داده شده است.




























میانگین مدت حساب (ماه) نوع سپرده مدت بازپرداخت اقساط (ماهانه) عامل برابری تسهیلات
۳ ادامه 12. 200%
24. 100%
36 70%
کوتاه مدت 12. 150%
24. 75%
36 50%
۶ ادامه 12. 400%
24. 200%
36 180%
کوتاه مدت 12. 300%
24. 150%
36 100%
۹ ادامه 12. 450%
24. 320%
36 210%
کوتاه مدت 12. 450%
24. 250%
36 150%
12. ادامه 12. 500%
24. 450%
36 300%
کوتاه مدت 12. 500%
24. 330%
36 220%

شرایط بازپرداخت اقساط وام 200 میلیون تومانی بانک سرمایه

مواردی که متقاضی می تواند تضمین های لازم از توانایی بازپرداخت اقساط را به بانک سرمایه ارائه دهد، معرفی ضامن رسمی و همچنین وام کاری است.

مبلغ هر قسط طرح مهر با سود 23 درصد و مدت 60 ماه مبلغ پنج میلیون و 638 هزار تومان است که وام گیرنده باید علاوه بر هزینه اضافی 300 هزار تومانی به بانک سرمایه پرداخت کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :