وام فوری وجوه 40 میلیون تومانی بانک آبی با نرخ سود 20 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 12 ماهه به طور کامل به صورت آنلاین به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می شود.

به گزارش تجارت نیوز، بانک آبی نئوبانکی که توسط بانک سامان طراحی و توسعه یافته است، بدون ضامن و وثیقه تا سقف 40 میلیون تومان به مشتریان خود وام می دهد. اما متقاضیان برای دریافت این وام باید مسیر اعتباری را طی کنند. جزئیات بیشتر وام 40 میلیون تومانی بانک آبی را در زیر مشاهده می کنید.

چگونه از بانک آبی 40 میلیون تومان وام فوری بگیریم؟

متقاضیان وام فوری بلوبانک می توانند در مرحله اول این مسیر وام بین 3 تا 10 میلیون تومان وام دریافت کنند. میزان این وام بر اساس میانگین قبض سه ماهه افراد تعیین می شود.

بانک آبی در مرحله بعد بسته به رفتار مالی وام گیرنده مبلغ وام را تا سقف 40 میلیون تومان افزایش می دهد. رفتار مالی افراد بر اساس گردش مالی، تعداد و حجم تراکنش ها، استفاده از امکانات و خدمات اپلیکیشن Bluebank و مهمتر از همه قضاوت خوب آنها در بازپرداخت وام ها مشخص می شود.

با فعال شدن این وام، متقاضیان می توانند درخواست خود را در اپلیکیشن بانک آبی ثبت کنند و این تسهیلات را به صورت غیرحضوری دریافت کنند.

شرایط بازپرداخت فوری وام بانک آبی: 40 میلیون تومان

نرخ سود وام بانک آبی 20 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 12 ماه است. اما متقاضیان می توانند در زمان دریافت وام، مدت وام را انتخاب کنند.

با احتساب سود 20 درصدی و بازپرداخت 12 ماهه، متقاضیان دریافت وام 40 میلیون تومانی از بانک آبی باید در هر قسط سه میلیون و 705 هزار تومان به این بانک پرداخت کنند. به این ترتیب مجموع بازپرداخت وام به 44 میلیون و 464 هزار تومان می رسد.

همه چیز در مورد وام های کوتاه مدت برای حقوق بگیران

وام فوری بدون ضامن ۱۰۰ میلیون تومانی بانک ملی به افرادی که حقوق خود را از این بانک دریافت می کنند و از رتبه اعتباری خوبی برخوردار هستند اعطا می شود.

به گزارش تجارت نیوز، طرح 100 میلیون تومانی بانک ملی برای آن دسته از مشتریانی است که دارای حساب سپرده کارزادالحسنه نزد این بانک هستند و رتبه اعتباری B، A یا C را از بانک مرکزی دریافت کرده اند. حداکثر میزان این تسهیلات بسته به میزان اعتبار متقاضی تا سقف 100 میلیون تومان است که با سود 23 درصد، مدت بازپرداخت چهار ساله و بدون نیاز به ضامن به وی پرداخت می شود. لازم به ذکر است مدت بازپرداخت این تسهیلات برای وام های تا سقف 50 میلیون تومان 36 ماه است.

جزئیات وام فوری بدون ضامن از بانک ملی

کلیه مشتریانی که حقوق و مزایای اجتماعی خود را از طریق حساب خود در بانک ملی دریافت می کنند مشمول دریافت وام 100 میلیون تومانی از بانک ملی هستند. این افراد برای دریافت این تسهیلات نیاز به گواهی کسر دستمزد و رتبه اعتباری مناسب دارند تا بانک ملی بدون اخذ ضامن رسمی به آنها وام 100 میلیون تومانی پرداخت کند.

شرایط بازپرداخت اقساط وام فوری بدون ضامن به مبلغ 100 میلیون تومان از بانک ملی

با احتساب نرخ سود 23 درصدی و مدت بازپرداخت 48 ماهه، در صورتی که متقاضی موفق به اخذ وام 100 میلیون تومانی شود، باید در هر قسط سه میلیون و 205 هزار تومان به بانک ملی پرداخت کند. به این ترتیب کل مبلغ اصل و سود وام در پایان دوره بازپرداخت به 153 میلیون و 847 هزار تومان می رسد.

شایان ذکر است که وام گیرنده باید یک میلیون و 100 هزار تومان برای تسلیم و اعتبار به بانک بپردازد.

وام فوری

وام فوری بالای 200 میلیون با شرایط ویژه برای همه

اگر می خواهید از بانک ملت وام 200 میلیون تومانی بگیرید، باید حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه از میانگین زمان افتتاح حساب داشته باشید. اگر فردی با حساب کوتاه مدت خود برای این تسهیلات اقدام کرده باشد، از لحظه ایجاد میانگین حساب، پنج درصد سود به سرمایه سپرده وی واریز می شود.

اخذ این تسهیلات بانکی با ارائه ضامن رسمی امکان پذیر است. پس از پرداخت مبلغ وام، حداکثر 60 ماه برای بازپرداخت در دسترس است. لازم به ذکر است این تسهیلات به اشخاص حقوقی نیز پرداخت می شود و سقف آن برای این گروه به یک میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش می یابد. در صورتی که اشخاص حقیقی و حقوقی تمایلی به ادامه روند اخذ وام نداشته باشند، امکان انتقال امتیاز به دیگران را دارند.

با احتساب سقف وام برای اشخاص حقیقی، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. کل سود وام 138 میلیون و 285 هزار و 653 تومان و جمع مبلغ تسهیلات و سود آن 338 میلیون و 365 هزار و 653 تومان است.

بانک ملت در تاریخ 31 تیر 1359 شروع به کار کرد. این بانک با هدف توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و ارتقای شاخص های عملکرد فعالیت می کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :