به گزارش بازتاب آنلاین البرز؛ در روزگاری که ستادها را از کورها ربوده اند و به دلیل وجود مشکلات ریز و درشت در زندگی، گاهی می بینید که عده ای از اخلاق و معرفت دست کشیده اند و همه به دنبال فرصت طلبی و سودجویی هستند، اما افرادی هستند که که شجاعت و اخلاق معرفتی سزاوار سعادت است. آنها با ارزش ترین مدال های جهان هستند.

آری، اخلاق و مردانگی و صفات پهلوانی با بازوان قوی و سینه قوی و بدن قوی به دست نمی آید. رزمنده ای با روحیه بلند و قلبی پاک!

جنگجو بودن به معنای زمین زدن حریفان کوچک و بزرگ نیست، ما به کسانی که افتادگان را از زمین برمی دارند جنگجو می گوییم!

بله، ممکن است فکر کنید من می خواهم در مورد یک جنگنده خاص صحبت کنم، اما نه

درباره شخص شجاعی است که ما را مجبور به نوشتن این قلم با اقدامی انسانی کرد.

بله، روز گذشته در یکی از شعبه های بانک ملت در کرج متوجه خانم مسنی شدم که مدام در حال دعا و شکرگزاری بود. این خانم آنقدر غرق در شادی و قدردانی بود که متوجه اطرافیانش نشد!

طبق حس ژورنالیستی ام، با کنایه به مدیر شعبه بانک گفتم چه اتفاقی افتاده است، در حالی که این روزها بسیاری از مردم غر می زنند و اعتراض می کنند که چگونه این پیرزن زبانش را برای قدردانی باز کرده است.

مدیر فروشگاه که در ابتدا نمی دانست من خبرنگار هستم گفت: حال این خانواده و همه ما خوب است و خدا را شکر می کنیم که لطف خدا شامل حال ما نیز می شود.

کنجکاویم بیشتر شد، ماجرا را از مدیر شعبه پرسیدم، گفت: چند وقت پیش خانه این خانواده سوخت و تمام وسایلشان از بین رفت. در نهایت به سراغ ما سرپرست آمدند و موفق نمی شوند. وقتی این خانم در آسانسور گریه می کند، اتفاقاً آقای هدایتی ناظر شعب بانک ملت در استان البرز نیز در آسانسور است و به پیرزن می گوید مادر چه مشکلی دارد، پیرزنی که مستاصل است. از همه جا اوضاع را با همین حس توصیف می کند

آقای هدایتی آنها را به شعبه ما معرفی می کند و طی تماسی به من گفت که در اسرع وقت با یک مصوبه داخلی مبلغ 200 میلیون تومان به او پرداخت کنم و به من گفت: به این خانم نگویید من کی هستم و چه وظایفی دارم. .

حالا این خانم از همه همکارانش تشکر می کند و اصرار دارد که آدرس این نیکوکار را به او بدهند.

بله، رفتار مهربانانه پیرزن و اشک شوق، حال همه ما را بهتر کرد و جدای از همه انتقادات مسئولان که بعضاً برای مردم بسیار سخت است، رسانه بودن را وظیفه خود دانستیم.

بدینوسیله از محسن هدایتی رئیس شعب بانک ملت در استان البرز بابت این حس انسان دوستانه تشکر می کنیم.

و فرض کنیم پهلان مریزاد را می دهد

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما