بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد: با تصویب این کمیسیون، پنجشنبه ها مانند جمعه ها تعطیل رسمی و ساعات کاری کارکنان به 40 ساعت در هفته کاهش می یابد.

فضل الله رنجبر عضو کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مهران اظهار داشت: در جلسه مهم کمیسیون موضوع تعطیلات آخر هفته به تفصیل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت مصوب شد که روزهای جمعه برگزار شود. تعطیل است و هیچ گونه خدمات اداری در روزهای پنجشنبه ارائه نمی شود، یعنی همان تعطیلی.

وی افزود: همچنین سقف ساعات کار اداری در هفته 40 ساعت در نظر گرفته شد که در کمیته اجتماعی شورای اسلامی به رای گذاشته شد.

نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی نیز تصریح کرد: بررسی جزئیات این موضوع به جلسه روز سه شنبه هفته جاری کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی موکول شد. همچنین مقرر شد ایراداتی که شورای نگهبان و شورای عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب تمدید تعطیلات آخر هفته داشتند، روز سه شنبه بررسی و اصلاح شود.

نماینده مردم کرمانشاه در شورای اسلامی همچنین افزود: در واقع مقرر شد روز سه شنبه یعنی امروز متن مصوبه را در خصوص تعطیلات آخر هفته اصلاح کنیم تا ایرادات نگهبان شورا و شورای عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام تصمیم خواهد گرفت. جزئیات و نحوه نگارش مصوبه مربوط به تعطیلی روزهای پنجشنبه و جمعه و کاهش روز کاری به 40 ساعت در هفته در روز سه شنبه 27 شهریور به تعویق افتاد.

هنوز جزئیاتی از بازی وعده داده شده دیروز در دسترس نیست و به محض نهایی شدن این برنامه در بازتاب آنلاین منتشر خواهد شد.

فوتبال روزانه اینستاگرام
پنجشنبه ها تعطیل است؛ آیا روز کاری به 40 ساعت در هفته کاهش می یابد؟

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما