«جیمز کامرون» کارگردان مشهور و بااستعداد هالیوود به دنبال ساخت پروژه‌ای جدید یعنی فیلم Last Train to Hiroshima با موضوع انفجار هیروشیما است.

وبسایت «ددلاین» به‌طور اختصاصی تأیید می‌کند که «جیمز کامرون» به‌طور رسمی حقوق کتاب آینده «چارلز پلگرینو» با عنوان ارواح هیروشیما را خریداری کرده است. این فیلم داستان مردی را دنبال می‌کند که از انفجار اتمی در هیروشیما جان سالم به در برد، سوار قطاری به مقصد ناگاساکی شد و بعد از انفجار اتمی در آن شهر نیز نجات یافت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


ساخت فیلم Last Train to Hiroshima

جیمز کامرون قصد دارد از کتاب ارواح و کتاب سال 2015 «پلگرینو» با عنوان آخرین قطار از هیروشیما به‌عنوان منبع اقتباس برای فیلم بعدی‌اش استفاده کند. او اعلام کرده که به‌محض اینکه تولید فیلم آواتار اجازه دهد، ساخت آن را آغاز خواهد کرد. «کامرون» به ددلاین می‌گوید که این دو کتاب به یک فیلم سینمایی بی‌پرده و خالص تبدیل خواهند شد. این فیلم Last Train to Hiroshima نام خواهد داشت.

کتاب‌های «پلگرینو» به رویداد و پیامدهای دو روز در آگوست 1945 می‌پردازند، زمانی که بمب اتمی بر ژاپن انداخته شد و جهان برای همیشه تغییر کرد. «پلگرینو» از داستان‌های افرادی که این انفجارها را از نزدیک تجربه کردند استفاده می‌کند.

فیلم Last Train to Hiroshima

جیمز کامرون به Deadline گفت:

این موضوعی است که من سال‌هاست می‌خواهم فیلمی درباره‌اش بسازم و همیشه با چگونگی انجام آن درگیر بوده‌ام. من با «تسوتومو یاماگوچی»، کسی که از هر دو انفجار هیروشیما و ناگاساکی نجات یافته بود، فقط چند روز قبل از مرگش ملاقات کردم. او در بیمارستان بود و داستان شخصی‌اش را به ما سپرد، بنابراین باید این کار را انجام دهم. نمی‌توانم از آن چشم‌پوشی کنم.

همانطور که می‌دانیم، «کامرون» کارگردان فیلم‌های مشهوری مانند مجموعه آواتار، تایتانیک، ترمیناتور، فضایی‌ها و… بوده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Last Train to Hiroshima چیست؟ آیا شما از طرفداران کارهای جیمز کامرون هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما