سه شنبه 27 شهریور تولد الهام پاوه نژاد است. بازیگری که سی سال پیش پس از بازی در چندین نمایش، برای اولین بار با بازی مریم، خواهر شوهر آقای لطفی در سریال همسران مقابل دوربین قرار گرفت و به مردم معرفی شد و به شهرت رسید. ; بازیگری که 30 سال است در این عرصه فعالیت دارد و این روزها شاهد بازی او در سریال یقه هستیم.

الهام پاوه نژاد در نمایی از سریال گردنبند

به گزارش بازتاب آنلاین، سریال «همسران» در سال 1392 با حضور چهار بازیگر اصلی خود فردوس کاویانی، مهرانه مهین ترابی، فرهاد جم و الهام پاوه نژاد کلید خورد تا پس از مدت ها قشر متوسط ​​جامعه به تماشای نمایشی در ارتفاع سبک زندگی او در تلویزیون بیژن بیرنگ و مهران رسام کارگردانان این نمایش دو بازیگر نسل قدیمی را در کنار دو بازیگر نسل جدید قرار دادند تا روایتی فراگیر را دنبال کنند. اینجا بود که چهره های جدیدی به تلویزیون معرفی شدند.

الهام پاوه نژاد در این سریال در نقش مریم، همسایه جوانی ظاهر شد که نسبت به سایرین کم تجربه به نظر می رسید و به عنوان همسر فرهاد جم به مخاطبان معرفی می شد. اتفاقا بازیگر نقش علی هم اولین نفری بود که در این سریال جلوی دوربین رفت.

27 شهریور تولد الهام پاوه نژاد است که این روزها سریال را پخش می کند
الهام پاوه نژاد با بازی در سریال همسران به شهرت رسید.

«همسران» اتفاق بزرگی را در تلویزیون رقم زد و سبک زندگی مدرن چند جوان را در یک آپارتمان دو واحدی بدون حضور کودکان به نمایش گذاشت. اتفاقی جدید که توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد. این سریال در زمان پخش خود آنقدر محبوب بود که به اصطلاح خیابان ها را ساکت کرد. «همسران» همچنان یکی از موفق ترین آثار تلویزیونی است و در پخش با استقبال خوبی مواجه می شود.

الهام پاوه نژاد با بازی در این سریال به شهرت رسید و چند سال بعد در سریال «مدرسه مادربزرگ» دوباره در کانون توجه قرار گرفت. او سپس در سریال «تصویر یک رویا» احمد امینی نقش متفاوتی را ایفا کرد. بعدها اگرچه حضورش در تلویزیون پررنگ بود، اما در بسیاری از سریال های مطرح بازی نکرد تا اینکه در دهه 90 با سریال های «یلدا» و «هفت سنگ» دوباره ظاهر شد. قابل توجه است که در طول این سالها رابطه آنها. رابطه آنها چندان خوب نبود. او به تئاتر بسنده نکرد و در دهه هشتاد و نود آثار مهمی در این زمینه از خود به جای گذاشت.

27 شهریور تولد الهام پاوه نژاد است که این روزها سریال را پخش می کند
“لپ تاپ” یکی یکی از آثار متفاوت کارنامه پاوه نژاد است.

پاوه نژاد با سه سریال «مانکن»، «نوت بوک» و حالا «گردنزنی» بار دیگر قدرت بازیگری خود را در شبکه خانگی به نمایش گذاشت. او در سریال «یادداشت» با گریمی بسیار متفاوت نقش زنی سال ها از خودش را بسیار جذاب بازی کرد و توجه همگان را به خود جلب کرد. او در «یقه» نقش مادر داماد را بازی می کند و باید دید در ادامه ظاهرش چه مسیری را در پیش خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما