تریلر فیلم Woman of the Hour منتشر شد

تریلر فیلم Woman of the Hour اثری جدید از «آنا کندریک» در شبکه «نتفلیکس» اخیرا منتشر شد. این فیلم از جمله پروژه‌های قاتل سریالی نتفلیکس است.

«نتفلیکس» تریلر فیلم Woman of the Hour را منتشر کرد. این فیلم با بازی «آنا کندریک» که همچنین کارگردان آن هست، در اولین تجربه کارگردانی‌اش، بر اساس داستان واقعی یک زن و یک قاتل سریالی که در یک برنامه دوستیابی با یکدیگر ملاقات می‌کنند، است. Woman of the Hour بر اساس داستان قاتل سریالی «رادنی آلکالا» ساخته شده و نقش او را «دنیل زوواتو» بازی می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Woman of the Hour

فیلم زن ساعت آنا کندریک اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سال 2023 اکران شد، جایی که «نتفلیکس» حقوق پخش این فیلم را خریداری کرد. بعد از یک سال، «نتفلیکس» تریلر فیلم Woman of the Hour را منتشر کرده است.

این تریلر شامل دو صحنه است که هر دو در جریان یک قرار ملاقات بین «شریل» و «رادنی» اتفاق می‌افتند. یکی از صحنه‌ها مکالمه‌ای را بین این دو نشان می‌دهد که به سمت یک جدال می‌روند و «شریل» به پیشخدمت علامت می‌دهد که قرار به پایان می‌رسد.

در صحنه دیگر، «رادنی» و «شریل» پس از قرار در یک پارکینگ دیده می‌شوند. هنگامی که «رادنی» دوباره از «شریل» شماره تلفنش را می‌خواهد، مشخص می‌شود که او شماره جعلی داده و نمی‌تواند آن را دوباره تکرار کند. وقتی «شریل» از او دور می‌شود، «رادنی» به تعقیب او ادامه می‌دهد، تا اینکه تیزر به سیاهی می‌رود.

تریلر فیلم Woman of the Hour را مشاهده کنید:

به نظر می‌رسد که زن ساعت رویکردی واقع‌گرایانه‌تر به داستان واقعی خود دارد. اینکه زن ساعت چقدر ترسناک خواهد بود هنوز مشخص نیست، اما «کندریک» داستان غیرعادی فیلم را با وحشتی واقعی پیوند می‌زند. این فیلم در حال حاضر امتیاز 90 درصدی در سایت Rotten Tomatoes دارد و با حضور یک ستاره مانند «آنا کندریک» موفق‌تر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم Woman of the Hour چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما