کمپانی یونیورسال تریلر انیمیشن Dog Man (مرد سگی) از دریم‌ورکس (DreamWorks) را منتشر کرده است که از ژانویه 2025 در سینماها اکران خواهد شد.

استودیوی «دریم‌ورکس»، خالق مجموعه‌های محبوب مانند پاندای کونگ‌فوکار، چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم و بچه رئیس، فیلم اقتباسی از سری کتاب‌های پرفروش Dog Man، نوشته «دیو پیلکی» را ساخته است. این انیمیشن مخصوص کودکان است و نباید آن را با فیلم‌های دیگری مثل DogMan ساخته «لوک بسون» و یا Dogman ساخته «ماتئو گارونه» اشتباه گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر انیمیشن Dog Man

Dog Man که نیمی انسان و نیمی سگ است، قسم خورده تا به مقابله با جرم و جنایت بپردازد و در این راه، گربه شرور و خبیث به نام «پتی» را تعقیب کند. در این فیلم بازیگرانی مانند «پیت دیویدسون»، «لیل رل هاوری»، «ایسلا فیشر»، «پاپی لیو»، «استیون روت»، «بیلی بوید» و «ریکی جرویز» صداپیشگی می‌کنند.

تریلر فیلم مرد سگی را مشاهده کنید:

موسیقی تریلر نیز حاوی ریمیکسی از آهنگ Harder Better Faster Stronger است که به فیلم انرژی بیشتری می‌بخشد. به نظر می‌رسد این فیلم یک اثر بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود و دریم‌ورکس همچنان در مسیر موفقیت خود پیش می‌رود.

داستان فیلم درباره یک سگ پلیس وفادار و صاحب انسانی‌اش است که در جریان یک مأموریت زخمی می‌شوند و یک عمل جراحی عجیب، اما نجات‌بخش آن‌ها را به هم پیوند می‌دهد و «داگ من» متولد می‌شود.

پوستر انیمیشن Dog Man را مشاهده کنید:

تریلر انیمیشن Dog Man
پوستر Dog Man

Dog Man به عنوان قهرمان جدید وظیفه دارد که علاوه بر محافظت و خدمت به جامعه، دستورهایی مثل نشستن و غلت زدن را هم اجرا کند. او در تلاش برای جلب رضایت رئیسش باید نقشه‌های شیطانی «پتی گربه» را متوقف کند.

انیمیشن Dog Man از 31 ژانویه 2025 (11 بهمن 1403) در سینماها اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمیشن Dog Man چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما