به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، کارگردان سریال «بازنده» ابتدا درباره ژانر جنایی و پلیسی سریال خود توضیح داد: به نظر من این اثر می تواند برای بیننده ایرانی جذاب باشد زیرا ژانر جنایت پلیسی و تنشی که برای مخاطب ایجاد می کند بازی می کند. نقشی.» چون فکر می‌کنم از نظر فضاسازی، لوکیشن و احساس در فضا سعی کردیم اثری متفاوت ارائه کنیم و آن اتفاق متفاوت باعث می‌شود مردم داستان را دوست داشته باشند.

وی درباره تفاوت شخصیت های پلیسی ایرانی در سریال «بازنده» نیز گفت: به نظر من چند شخصیت پلیسی در سریال می توانند برای مخاطب بسیار جذاب باشند. چون ما افسران مختلف پلیس را معرفی کردیم و سعی کردیم شخصیت هایی بسازیم که مردم دوست داشته باشند.

حسین پور درباره علاقه شخصی خود به ژانر معمای پلیسی نیز گفت: از کودکی این علاقه را داشتم و همیشه دوست داشتم خودم این ژانر را خلق کنم. تقریباً 99 درصد وقتم را صرف تماشای فیلم‌ها و سریال‌های جنایی می‌کنم و فکر می‌کنم زمانی که سال‌ها پیش مشغول نوشتن فیلمنامه بودم، فکر می‌کردم که ژانر جنایی چند سالی است که وجود دارد و از آن زمان به بعد به این فکر کردم که این ژانر می تواند موفق باشد و مردم آن را دوست دارند، حالا امیدوارم مردم «بازنده» را ببینند و دوست داشته باشند. وی خاطرنشان کرد: به نظر من معمای «بازنده» بسیار غیرقابل حل است و تا پایان کار بسیار سخت بود. کسانی که فیلمنامه را از دوستانم در تیم و خارج از تیم خوانده اند و کار را دیده اند تقریباً نمی توانند پایان کار را حدس بزنند. فکر می‌کنم «بازنده» پایانی تکان‌دهنده و عجیب دارد که تماشاگران باید انتظارش را داشته باشند.

امین حسین پور نویسنده و کارگردان و احسان ظلی پور تهیه کنندگان سریال «بازنده» هستند. علیرضا کمالی، سارا بهرامی، صابر ابر، صدف اسپه آبادی، رویا جاودنیا، محمد علیمحمدی، امیر غفارمنش، مهدی رکنی، علی مردانه، الهه ازکاری، ترنم کرمانیان، امیرحسین رضازاده، سپیده مولوی، ستاره قصیم گرمی بازیگران اصلی هستند. سری. سریال معمایی “بازنده” در آخرین جمعه تابستان 30 شهریور 1403 از فیلمو پخش می شود.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما