پس از گذشت 85 سال از تولد شخصیت محبوب ابرقهرمانی یعنی بتمن ، حالا او در پیاده روی مشاهیر هالیوود یک ستاره از طرف هالیوود دریافت می‌کند.

پس از 85 سال محافظت از گاتهام، بتمن قصد بازنشستگی ندارد و هالیوود نیز این را می‌داند. شوالیه تاریکی اولین ابرقهرمانی خواهد بود که روز پنجشنبه، 26 سپتامبر ( 5 مهر 1403)، یک ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دریافت می‌کند. این خبر همراه با رکورد جهانی گینس برای این دستاورد، در بیانیه مطبوعاتی دی‌سی نیز اعلام شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بتمن ؛ ستاره مشاهیر هالیوود

بتمن قرار است 2790مین ستاره مشاهیر هالیوود را دریافت کند و ستاره‌اش در کنار «آدام وست»، بازیگر سریال تلویزیونی Batman در سال 1966 و «باب کین»، یکی از خالقان Batman، قرار خواهد گرفت.

شوالیه تاریکی در مراسم دریافت ستاره‌اش در مقابل موزه رکوردهای جهانی گینس هالیوود حضور خواهد داشت و «مایکل امپریک»، داور رسمی این مراسم، ارائه ویژه‌ای برای خوش‌آمدگویی به این شخصیت در پیاده‌روی مشاهیر انجام خواهد داد.

در همان روز یک رویداد مخصوص طرفداران نیز برگزار می‌شود و اولین 100 نفری که محصولی مرتبط با Batman از فروشگاه فانکو هالیوود خریداری کنند، می‌توانند در یک جلسه امضا با رئیس دی‌سی کامیکس و هنرمند کتاب‌های کمیک Batman، یعنی «جیم لی»، شرکت کنند.

فعالیت‌های دیگری نیز شامل یک پاپ‌آپ (نوعی پیشنهاد تبلیغاتی) با تم Batman در فانکو هالیوود است که شامل لباس‌ها و وسایل از تاریخچه این شخصیت در فیلم و سریال‌هایش می‌شود.

بتمن

از زمان اولین حضور این شخصیت در کمیک‌های کارآگاهی شماره 27 سال 1939، Batman به یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان دنیای دی‌سی تبدیل شد. پروژه‌های زیادی نیز برای Batman در راه است، از جمله سریال تلویزیونی پنگوئن در شبکه «HBO Max» و همچنین دنباله‌ای برای فیلم Batman در سال 2022، بنابراین طرفداران منتظر چیزهای بیشتری خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب شدن Batman چیست؟ آیا شما از طرفداران Batman هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما