به گزارش مانیبان، در حالی که یک میلیون تومان برای تناسب تیرماه برای بازنشستگان کشوری و لشکری ​​واریز شده است، بازنشستگان کارگری همچنان منتظر دریافت این مبلغ هستند.

سازمان تامین اجتماعی هنوز مهلتی برای پرداخت این مبالغ اعلام نکرده است، اما علی بابایی کارنامی (رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس) در دیدار با نمایندگان مستمری بگیران اعلام کرد که پس از رایزنی با رئیس سازمان سازمان برنامه و بودجه به زودی یک میلیون تومان به مستمری بگیران تعلق می گیرد. تامین اجتماعی نیز پرداخت می شود و انشالله با تصویب نمایندگان مجلس حداقل حقوق بگیران نیز مشمول تناسب خواهند شد.

در جلسه روز دوشنبه هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور که به دعوت رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شد، مشکلات و مطالبات بازنشستگان مطرح شد. و قول پیگیری برای حل آنها داده شد.

در این جلسه رئیس، نایب رئیس، دبیر و اعضای هیات مدیره کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور به تاخیر و تغییر روند پرداخت حقوق بازنشستگان اعتراض کردند و خواستار پرداخت یک میلیون تومان برای پرداخت حقوق بازنشستگان شدند. تعدیل و نظارت بر تصویب لایحه دو فوریت اخذ حداقل دستمزد برای تناسب در شورای اسلامی.

منبع: ایلانا


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما