جزئیات جدیدی در مورد ساخت، بازیگران و تاریخ اکران احتمالی سریال هری پاتر که بازسازی از این دنیا در شبکه HBO Max است، منتشر شد.

«کیسی بلویز»، رئیس و مدیرعامل شبکه HBO و Max Content، چندی پیش، اخباری مبنی بر زمانی که بازسازی تلویزیونی هری پاتر احتمالاً آغاز به کار خواهد کرد را به اشتراک گذاشت. کمپانی «برادران وارنر» نیز به سراغ بازآفرینی دوباره هری پاتر می‌رود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


سریال هری پاتر

«بلویز» در مصاحبه‌ای تأیید کرد که جستجو برای بازیگران کودک سه شخصیت اصلی سریال هری پاتر آغاز شده است. او گفت:

کارگردان «مارک مایلود» شروع به کار کرده است. تیم در حال استخدام مدیران دپارتمان، انتخاب بازیگران و شروع پروژه هستند. نویسندگان تازه شروع کرده‌اند، بنابراین هنوز زود است درباره تاریخ پخش صحبت کنیم.

با این وجود، بازسازی سریال Harry Potter احتمالا در اواخر سال 2026 یا اوایل سال 2027 از HBO پخش خواهد شد.

سریال هری پاتر

کمپانی «وارنر برادرز» در آوریل 2023 اعلام کرد که هر کتاب فصل خاص خود را در سریال خواهد داشت و در بیانیه‌ای گفته شد:

هر فصل وفادار به کتاب‌های اصلی خواهد بود و «هری پاتر» و این ماجراجویی‌های شگفت‌انگیز را به مخاطبان جدید در سراسر جهان معرفی خواهد کرد، در حالی که فیلم‌های اصلی و کلاسیک که محبوبیت دارند همچنان در هسته مرکزی این مجموعه باقی خواهند ماند و به‌طور جهانی قابل تماشا خواهند بود.

هیچ‌کدام از بازیگرانی که در مجموعه فیلم‌های هری پاتر نقش داشتند، انتظار نمی‌رود در این بازسازی نقش‌های خود را تکرار کنند؛ اما برخی از بازیگران اعلام  آمادگی حضور در نقش‌های دیگر کرده‌اند، مانند «گری اولدمن» که در فیلم‌ها نقش «سیریوس بلک» را ایفا کرده بود. او اخیراً گفت که آماده ایفای نقش «دامبلدور» است، اما عوامل هنوز با او مذاکره نکردند.

او همچنین گفت که HBO و Max احتمالاً جمعی از بازیگران جدید برای بازسازی هری پاتر انتخاب خواهند کرد و به سراغ بازیگران قدیمی نخواهند رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال هری پاتر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما