پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام: روزیمیند مری آلن پایک

متولد: 27 ژانویه 1979

منبع: بریتانیایی

حرفه: بازیگر و صداپیشه

شروع فعالیت: 1377 تاکنون

همسر: رابی انیاک

تعداد فرزندان: 2

رزمند پایک بازیگر و صداپیشه بریتانیایی متولد 27 ژانویه 1979 در لندن است که کار خود را از سال 1998 آغاز کرد.

در سال 1381 با فیلم Die Another Day وارد عرصه بازیگری حرفه ای سینما شد. پس از آن با بازی در فیلم هایی مانند غرور و تعصب، شاگردی، خشم تایتان ها و جک ریچر ثابت کرد که بازیگر خوبی است.

CHUNK + جنگجوی پیک

زندگی شخصی

پایک به موسیقی علاقه دارد. او همچنین به زبان ایتالیایی و فرانسوی صحبت می کند. او مدتی را با او گذراند جو رایت فیلمساز “غرور و تعصب” متعهد بودم آنها این نامزدی را در سال 2008 پایان دادند. از اواخر سال 2009، او “رابی آنیاک” او با هم رابطه دارد و از خودش دو فرزند دارد.

پایک یک خواننده مشتاق است و در چندین مصاحبه از عشق خود به کتاب صحبت کرده است. شما گفته اید که مطالعه به شما کمک می کند تا دانش و درک خود را از جهان گسترش دهید.

چالش مادر شدن و بازیگری

پایک در مورد چالش های ایجاد تعادل بین مادری و حرفه بازیگری صحبت کرده است. او گفته است که مادر شدن به او حس جدیدی از هدف داده و بر انواع نقش هایی که برای بازی بازتاب آنلاین می کند تأثیر گذاشته است.

استعداد در یادگیری زبان

پایک در زبان ها استعداد دارد و می تواند به چندین زبان از جمله آلمانی، فرانسوی و اسپانیایی به راحتی صحبت کند. شما گفته اید که از یادگیری زبان لذت می برید زیرا به شما کمک می کند فرهنگ های مختلف را بهتر درک کنید.

یوگا

پایک یک مربی آموزش دیده یوگا است و گفته است که یوگا به او کمک می کند متمرکز و متمرکز بماند. او همچنین از آموزش یوگا برای کمک به پناهندگان استفاده کرده و در کمپ های پناهندگان کلاس هایی را تدریس کرده است.

بیوگرافی و بیوگرافی رزمند پیک / از این بازیگر چه می دانیم؟

افتخارات

رزمند پایک جوایز متعددی دریافت کرده است، از جمله نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد برای دختر رفته، جایزه بافتا، گلدن گلوب و جایزه Primetime Emmy.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما