سوهام شاه در 13 سپتامبر شکایت خود را در نیویورک تسلیم کرد و گفت که سریال کره ای محبوب نتفلیکس تقلیدی از فیلم هندی او اقبال (شانس) است که در سال 2009 اکران شد. سانجی دات، عمران خان و شروتی حسن از جمله بودند. بازیگران آن فیلم

به گزارش 30 نما، سریال «بازی ماهی مرکب» به نویسندگی «هوانگ دونگ هیوک» در سال 2021 ساخته شد. این سریال گروهی از شرکت کنندگان بازی مرگ را در دنیایی دیستوپیایی به تصویر می کشید که جان خود را برای به دست آوردن پول به خطر می انداختند. «بازی مختلط» پربیننده ترین سریال تاریخ نتفلیکس شد و سفارش ساخت فصل دوم را دریافت کرد.

سوهام شاه گروهی از افرادی را دنبال می‌کند که توسط یک دنیای زیرزمینی جنایتکار استخدام می‌شوند تا شانس خود را در مجموعه‌ای از «چالش‌ها» امتحان کنند، در حالی که قماربازان از سراسر جهان روی آنها شرط می‌بندند.

نویسنده و کارگردان هندی این فیلم در اسناد دادگاه ادعا می کند: «طرح داستان، شخصیت ها، مضامین، صحنه، صحنه و سکانس های «بازی مرکب» به طرز شگفت انگیزی شبیه «اقبال» است.

نتفلیکس با انتشار بیانیه‌ای واکنش نشان داد و گفت: این ادعا هیچ مبنایی ندارد.

تماشاگران هندی فیلم چند سال پیش از شباهت های این دو عنوان در شبکه اجتماعی X گفتند. فصل دوم «بازی مختلط» در سال 2025 پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما