رابعه اسکویی در نشست «کمدی در رسانه امروز» گفت: «طنزهای امروز نمی‌توانند نوستالژی شوند و تاکید کرد که خنداندن مردم از درام سخت‌تر است.»

در نشست «کمدی در رسانه امروز» که به همت کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری در سومین نمایشگاه رصتا برگزار شد، «رابعه اسکویی» بازیگر سینما و تلویزیون، به مشکلات پیش‌روی کمدی در رسانه‌های تصویری اشاره کرد. «اسکویی» گفت که درام در رسانه‌های امروز بیشتر مورد توجه قرار دارد و فقدان کمدی به‌وضوح مشهود است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


رابعه اسکویی : طنزهای امروزی نوستالژی نخواهند شد

«رابعه اسکویی» افزود:

طنزهای معاصر نمی‌توانند به اندازه گذشته نوستالژی شوند؛ چرا که چهره‌پردازی و موقعیت‌های طنز به درستی ایجاد نمی‌شود.

رابعه اسکویی

وی تأکید کرد:

به عنوان یک بازیگر طنز، معتقدم خنداندن مردم کار بسیار دشواری است و نیاز به داستان خوب و اجرا دارد. همچنین، امیدوارم که فیلم‌نامه‌های جذاب و زیبایی نوشته شوند و بر لزوم انتخاب مناسب تهیه‌کنندگان و متخصصین در این زمینه تأکید کرد.

«نسیم عرب امیری» نویسنده و طنزپرداز، نیز اظهار کرد که بازیگری و نویسندگی در حوزه طنز نیازمند تخصص ویژه‌ای است و به موفقیت سریال هیولا «مهران مدیری» اشاره کرد. وی افزود که بیشتر آثار کمدی دیگر نتوانسته‌اند به موفقیت مشابه دست یابند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نظر شما درباره اظهارات رابعه اسکویی درباره طنزهای امروزی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما