نمایش رها به کارگردانی محمدکیان اسماعیلی و با حضور بیژن بنفشه خواه از مهرماه سال جاری در پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب اجرا خواهد شد.

این نمایش بر اساس متنی از «فیبی والر بریج» و با ترجمه، طراحی و کارگردانی «اسماعیلی» به صحنه می‌رود. «پریزاد سیف»، علاوه بر ایفای نقش در این نمایش، تنظیم متن برای اجرا را نیز بر عهده دارد. همچنین، «بیژن بنفشه‌خواه» به عنوان صداپیشه و «نورالدین حیدری ماهر» به عنوان مجری طرح در این پروژه حضور دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


بیژن بنفشه خواه در نمایش رها

نمایش رها داستان زنی را روایت می‌کند که در جستجوی عشق و دوستی است، اما هر اقدامش به شکست و نابودی منجر می‌شود. در نهایت، او در میان شوق زندگی، به مواجهه با نبودن می‌رسد.

بیژن بنفشه خواه

سایر اعضای گروه اجرایی شامل «رضا رضایی» به عنوان دستیار کارگردان و طراح نور، «امین رجبی» و «سحر نزهت» در گروه کارگردانی، «مریم محبی» (طراح لباس)، «رویا آخوندان» (طراح گریم)، «محمد صادق زرجویان» (طراح گرافیک و تیزر) و «امیر قالیچی» (تبلیغات مجازی) هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «بنفشه خواه» در نمایش رها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما