پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

نام سریال: شکارچی ذهن

جنسیت: ترور، درام، جنایت.

سازنده: جو پینهال

بر اساس: «شکارچی ذهن: درون واحد جرایم نخبگان اف‌بی‌آی» نوشته جان ادوارد داگلاس و مارک اولشاکر

کارگردان: دیوید فینچر

محصول کشور: ایالات متحده آمریکا

زبان اصلی: انگلیسی

تعداد فصل: 2 فصل

تعداد قسمت ها: 19

امتیاز سریال در (IMDb): 8،6

بازیگران: جاناتان گروف، هولت مک‌کالانی، هانا گراس، آنا تورو، کاتر اسمیت

ویژگی های سری Mindhunter

در مورد سریال

شکی نیست که قاتلان سریالی شخصیت های جذابی هستند، اما درک اعمال شیطانی آنها دشوار است. آنها کارهایی انجام داده اند که هیچ انسان عاقلی حتی به آن فکر نمی کند. شاید ناتوانی در درک اینکه چرا و چگونه این افراد کارها را انجام می دهند بخشی از جذابیت آنها باشد.

سریال شکارچی ذهن اینها تعاملاتی هستند که در واحد علوم رفتاری اداره تحقیقات فدرال یا FBI رخ می دهد. دو مامور نخبه از این واحد به همراه یک روانشناس به دنبال الگوهای رفتاری خاصی برای شناسایی و طبقه بندی مجرمان هستند.

نقد و بررسی سریال شکارچی ذهن

اما اول از همه، این ماموران باید ثابت کنند که ایده هایشان ارزش بودجه FBI را دارد، بنابراین باید به زندان بروند و با قاتلان زنجیره ای مصاحبه کنند. شکارچی ذهن در هر قسمت تقریبا یک ساعته خود، بینندگان را مجذوب شخصیت های مرموز و ترسناک خود کرده است.

شکارچی ذهن بر اساس داستان های واقعی ساخته شده است

All Mind Hunter بر اساس داستان های واقعی ساخته شده بود

شخصیت “هولدن فورد” در شکارچی ذهن این فیلم بر اساس شخصیت جان ادوارد داگلاس، مامور سابق اف بی آی ساخته شده است. داگلاس همچنین کتابی به نام «شکارچی ذهن» نوشت و تمام اتفاقات سریال نیز بر اساس این کتاب غیرداستانی است. دو شخصیت اصلی دیگر، بیل تنچ و وندی کار نیز بر اساس افراد واقعی ساخته شده اند.

و البته قاتلان زنجیره ای که در سریال می بینیم همگی قاتلان واقعی هستند که قبلاً اندام شما را لرز می کردند. بنابراین وقتی می بینید که فورد و تنچ در حال مصاحبه با این آدمکش ها هستند، به خاطر داشته باشید که تمام دیالوگ ها از مصاحبه های واقعی گرفته شده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما