واماین نوعی وام دادن پولی است که در یک نقطه زمانی خاص بین وام دهنده و وام گیرنده انجام می شود. وام انواع مختلفی دارد. جزئیات حقوقی وام در بخش حقوقی مورد بحث قرار گرفته است. مفهوم وام سابقه ای طولانی دارد و به دوران باستان باز می گردد

اقساط وام ماهانه

اقساط ماهانه P برای وام L به مدت n ماه با نرخ سود ماهانه

با استفاده از فرمول زیر محاسبه می شود:[۲]

P = L ⋅ c ( 1 + c ) n ( 1 + c ) n − 1 {displaystyle P=Lcdot {frac {c,(1+c)^{n}}{(1+c) ^{n}-1}}}

وام بانکی و انواع آن

وام بانکی یکی این یکی از ابزارهای مالی است که بانک ها در اختیار افراد و شرکت ها قرار می دهند و امکان دسترسی به مبالغ مالی برای رفع نیازهای مختلف را فراهم می کند.

وام خودرو

وام ازدواج

وام خانه

وام کالا

قرض مضاربه

وام کودک

قرض گرفتن سیم کارت

اعتبار خرید کالاهای اساسی

صندوق های قرض الحسنه

صندوق قرض الحسنه قرض الحسنه یکی یکی از مهم ترین گزینه های تامین مالی برای خانوارها است. این نوع وام با شرایط و ضوابط مناسبی به افراد ارائه می شود که باعث شده اکثر افراد به دنبال آن باشند. یکی یکی از مزایای این نوع وام این است که می توان آن را به سرعت وام گرفت. در مقایسه با وام های سنتی بانکی، روند دریافت وام مسکن سریعتر است و نیاز به مدارک و ضمانت های پیچیده ای ندارد.

ضمناً مبلغ این وام قابل تعدیل بوده و طبق توافق اعضا معمولاً اقساط آن به میزانی تعیین می شود که به راحتی قابل پرداخت باشد. از طرفی این نوع وام معایبی نیز دارد. یکی از جمله این معایب می توان به احتمال مشکلات خانوادگی یا ایجاد کدورت بین اعضای صندوق اشاره کرد. لزوم بررسی دقیق شرایط و قوانین اعطای این وام نیز از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وام 600 میلیون تومانی بانک شهر

سپرده گذاران با میانگین حساب مناسب می توانند از بانک شهر وام 600 میلیون تومانی با نرخ سود 12 درصد و مدت بازپرداخت 48 ماهه دریافت کنند.

بانک شهر اخیرا طرح تسهیلاتی جدیدی را راه اندازی کرد که در آن مشتریان با رتبه اعتباری بالا می توانند با ارائه ضامن رسمی و اعتبارسنجی از وام 600 میلیون تومانی بهره مند شوند. نرخ سود این وام 12 درصد و بازپرداخت آن حداکثر تا 48 ماه اعلام شده است.

شرایط دریافت وام بانک شهر با سود 12 درصد چیست؟

بانک شهر برای این تسهیلات سقف 600 میلیون تومانی با سود 12 درصد و بازپرداخت 6 تا 48 ماهه در نظر گرفته است که بسته به انتخاب وام گیرنده متغیر است. مشمولان این وام نیز کسانی هستند که به طور متوسط ​​بین سه تا 18 ماه در حساب بانکی خود سپرده دارند. علاوه بر اینکه متقاضیان نیازی به گواهی کسر حقوق، چک و سفته به عنوان ضمانت ندارند و تنها می توانند با مراجعه به شعب بانک شهر و باجه های شهرانت در سراسر کشور، مدارک ضامن رسمی و اعتبار بالا را ارائه دهند. با نرم افزار شهر پلاس نیز اعمال شود.

بانک شهر نیز به دریافت کنندگان این امکان را داده است که امتیاز این تسهیلات را به بستگان درجه یک خود واگذار کنند.

مبلغ هر قسط وام 600 میلیون تومانی بانک شهر چقدر است؟

از آنجایی که بانک شهر برای این تسهیلات سقف 600 میلیون تومانی با سود 12 درصد و حداکثر 48 ماه برای بازپرداخت اقساط تعیین کرده است، وام گیرنده پس از دریافت وام باید در هر قسط 15.8 میلیون تومان به بانک شهر پرداخت کند. مجموع پرداختی های وام گیرنده به بانک که شامل مبلغ وام و سود آن می شود، در پایان مدت به 758 میلیون تومان می رسد.

جزئیات وام 750 میلیون تومانی بانک تعاونی

وام 750 میلیون تومانی کرزه الحسنه برای اشخاص حقوقی در نظر گرفته شده و مبلغ این وام برای اشخاص حقیقی به 300 میلیون تومان کاهش می یابد.

در طرح تسهیلات بانک توسعه تعاون مائده شرایط اخذ وام قرض الحسنه با سقف 300 میلیون تومان برای اشخاص حقیقی و سقف 750 میلیون تومان برای اشخاص حقوقی فراهم شده است. این وام سودی ندارد و بانک توسعه تعاون فقط کارمزدهای صفر، دو یا چهار درصدی را دریافت می کند.

جزئیات و نحوه دریافت وام بدون بهره از بانک توسعه تعاون

افراد در صورت افتتاح حساب جاری یا پس انداز در بانک توسعه تعاون و واریز مبلغی در آن و رسیدن به گردش حساب مورد نیاز می توانند وام مائده دریافت کنند.

همچنین بانک توسعه تعاون به متقاضیان امکان واگذاری امتیاز این وام را به بستگان درجه یک، صاحب حساب واقعی و سایر معرفی شدگان به شرط ضمانت صاحب حساب داده است.

طرح بانک توسعه تعاون مائده چه ویژگی هایی دارد؟

حداکثر سقف این وام برای اشخاص حقیقی 300 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 750 میلیون تومان است. بدون بهره و با کارمزد صفر، دو و چهار درصد و حداکثر بازپرداخت 60 ماهه به متقاضیان ارائه می شود. ضمناً حداقل مدت سپرده وام گیرنده نزد بانک یک ماه است.

اقساط وام 750 میلیون تومانی از بانک تعاون است

مبلغ هر قسط وام 300 میلیون تومانی از بانک تعاون برای اشخاص حقیقی با احتساب کارمزد چهار درصد و مدت بازپرداخت 60 ماهه مبلغ پنج میلیون و 454 هزار تومان است. هر قسط تسهیلات مائده برای اشخاص حقوقی با سقف وام 750 میلیون تومانی 13 میلیون و 636 هزار تومان است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما