شبکه اف‌ایکس (FX)، تاریخ انتشار فصل چهارم سریال The Bear را در تابستان سال 2025 تایید کرد و حالا باید منتظر اعلام رسمی تاریخ دقیق‌تر باشیم.

سریال The Bear یکی از نامزدهای برجسته جوایز امی امسال است و با دریافت 23 نامزدی، رکوردی جدید برای سریال‌های کمدی به ثبت رسانده است. این پروژه مشترک FX و Hulu توانست در این شب جوایز، چندین تندیس از جمله بهترین سریال کمدی را به دست آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تاریخ انتشار فصل چهارم سریال The Bear مشخص شد

«جرمی آلن وایت» در رقابت برای بهترین بازیگر اصلی مرد و «آیو ادهبیری» برای بهترین بازیگر اصلی زن حضور داشتد. همچنین، «لیزا کالون-زایاس»، «لایونل بویس» و «ابرون ماس-باخراخ» نیز به خاطر نقش‌های مکمل خود نامزد شده‌اند.

نکته جالب این است که فصل دوم این سریال در مراسم چند  شب پیش مورد تقدیر قرار گرفت. بنابراین، فصل سوم The Bear که در ژوئن امسال پخش شده، برای جوایز سال آینده نامزد خواهد بود.

همچنین، فصل جدید این سریال با یک پایان‌بندی معلق به پایان رسید و بسیاری از طرفداران به فصل چهارم آن چشم دوخته‌اند.

تاریخ انتشار فصل چهارم سریال The Bear

بر اساس گزارش‌های قبلی، فیلمبرداری فصل‌های سوم و چهارم به صورت پیوسته انجام شده است؛ اما «جرمی آلن وایت» در گفت‌وگویی با اسکوایر در ماه گذشته اعلام کرد که از زمان آغاز فیلمبرداری فصل چهارم مطمئن نیست و احتمالاً این کار تا سال 2025 آغاز نخواهد شد. او افزود:

تخمین می‌زنم که اوایل سال آینده، مشابه تاریخ‌های شروع دو سال گذشته، یعنی فوریه/مارس باشد.

با توجه به اینکه سه فصل قبلی در ماه ژوئن پخش شده‌اند، به نظر می‌رسد فصل چهارم در تابستان 2025 منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال خرس چیست؟ آیای این اثر را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما