به گزارش بازتاب آنلاین تاروت روشی برای پیش بینی آینده و درک موقعیت های زندگی است. تاروت اغلب برای پیش بینی و تفسیر رویدادهای آینده استفاده می شود. تاروت اغلب یک روش رایج و محبوب برای پیش بینی و تفسیر رویدادهای آینده در جوامع مختلف است. تاروت که در زمینه های مختلف استفاده می شود به افراد کمک می کند تا خودآگاهی بیشتری کسب کنند و تصمیمات بهتری در زندگی خود بگیرند.

متولد شود فروردین

کارت تاروت: Seven of Wands

ماه آوریل، این روزی است که باید استقامت کنید، حتی اگر تأثیرات بیرونی (یا مبارزات درونی شما) شما را متقاعد کند که تسلیم شوید. به مبارزه و تلاش برای رسیدن به آنچه می خواهید ادامه دهید و باید روز را بهتر از آنچه شروع کرده اید به پایان برسانید. و از آنجایی که شما یک برج حمل عملی هستید، این باید طبیعت دوم باشد.

متولد شود اردیبهشت ماه

کارت تاروت: پنج شمشیر

اردیبهشت ماه ماهی ها، اگرچه شما فردی نیستید که از دعوا اجتناب کنید (این رفتار سرسختانه کلاسیک شماست)، گاهی اوقات باید تصمیم بگیرید که آیا یک بحث ارزش جنگیدن را دارد یا خیر. عواقبی را که ممکن است از لجبازی امروز شما به وجود بیاید فراموش نکنید. آیا ارزشش را دارد؟

متولد شود خرداد

کارت تاروت: کارت شمشیر جدید

خرداد ماهی های عزیز، آنچه را امروز به شما الهام می بخشد دنبال کنید. اگر میل به انجام کاری کمی غیر متعارف دارید، آن را انجام دهید. این می تواند هنرسازی، پیاده روی، دعوت دوستان خود به یک مهمانی بداهه باشد. این می تواند هر چیزی باشد که بتواند یک روز خوب را به یک روز عالی تبدیل کند. وقتی الهه شما را پیدا کرد، بهتر است گوش کنید.

متولد شود تیر

کارت تاروت: کارت شوالیه شمشیرها

جولای جان، معمولاً دوست داری قبل از تصمیم گیری سریع صبر کنی. برخی ممکن است آن را وافل بنامند، اما شما می‌خواهید مطمئن شوید که این همان چیزی است که واقعاً می‌خواهید. اما گاهی اوقات ممکن است لازم باشد سریع عمل کنید. امروز بهترین روز برای انجام کاری است، حتی اگر «به اندازه کافی» ننشسته باشید.

متولد شود مرداد

کارت تاروت: کارت ده فنجان

مرداد ماهی ها، این کارت نشان دهنده رضایتی است که همیشه در زندگی احساس نمی کنید. نشان دهنده رضایت و شادی است. همیشه داشتن یک روز شاد و موفق خوب است. اجازه ندهید هیچ گونه منفی بالقوه ای از جانب خود یا افراد اطرافتان مانع شما شود.

متولد شود شهریور

کارت تاروت: کارت پنج سکه

شهریور ماهی ها، حتی زمانی که به نظر می رسد همه چیز خوب پیش می رود، ممکن است یک جریان پنهانی از اضطراب وجود داشته باشد که هر کاری را که امروز انجام می دهید، رنگ آمیزی کند. گاهی اوقات سخت است که آن صدای کوچک را در پشت ذهن خود خاموش کنید که نگران است اوضاع خراب شود. سعی کنید صدا را خاموش کنید تا بتوانید از آنچه دارید لذت ببرید.

متولد شود مهر

کارت تاروت: کارت هفت فنجان

اکتبر عزیز، نمی دانید امروز، این آخر هفته یا در آینده قابل پیش بینی می خواهید چه کار کنید؟ این کارت شما را تشویق می کند تا امروز به درون خود نگاه کنید. به جای اینکه نظر دیگران را بپرسید، با خودتان مشورت کنید. قلبت بهت چی میگه؟ احتمالاً از قبل می دانید چه می خواهید.

متولد شود آبان

کارت تاروت: کارت دو فنجان

آبان ماهی های عزیز، آیا به کسی علاقه دارید؟ با این کارت ممکن است این احتمال وجود داشته باشد که آنها نیز همین احساس را نسبت به شما داشته باشند. یا اگر کسی را می‌بینید، ممکن است به این معنی باشد که هر دو در مورد آنچه می‌خواهید در یک صفحه هستید. وقتی احساسات متقابل باشد همیشه خوب است.

متولد شود آذر

کارت تاروت: کارت عصایی تک

آذر ماهی ها، حتی اگر تمام کارهای شگفت انگیزی را که می خواهید انجام دهید، داشته باشید، اگر اراده انجام آنها را نداشته باشید، فایده ای ندارد. بنابراین امروز کمی کشمکش وجود دارد. بخشی از شما ترجیح می دهد هیچ کاری انجام ندهد. صادقانه بگویم، این احساس هیچ ضرری ندارد. به خصوص اگر فقط برای یک روز باشد.

متولد شود دی

کارت تاروت: کارت پادشاه پول

دی ماهی های عزیز، اگر می خواهید زندگیتان آنطور که باید پیش برود، باید برای تحقق آن تلاش کنید. چیزها فقط به دامان شما نمی افتند. خوشبختانه، به عنوان یک برج جدی، با انجام کارهای چالش برانگیز غریبه نیستید. امروز کاری انجام دهید، حتی اگر بسیار کوچک باشد، که می تواند به زندگی شغلی یا مالی شما کمک کند.

متولد شود بهمن

کارت تاروت: کارت هیروفانت

بهمن ماهی های عزیز، آیا اخیراً در روال خود گیر کرده اید؟ یا شاید شما احساس خوبی دارید، اما یکی در زندگی شما شکایت می کند که شما را به اندازه کافی نمی بیند. وقت آن است که ارزیابی کنید که آیا نیاز به تغییر دارید یا خیر. تغییر می تواند ترسناک باشد، اما همچنین بسیار ضروری است.

متولد شود اسفند

کارت تاروت: یکی از کارت های جام

اسفند ماهی ها، این کارت نشان دهنده آغاز یک رابطه جدید و زیبا است. اگرچه می تواند نشانه آغاز عشق رمانتیک باشد، اما می تواند بیشتر به سمت یک دوستی افلاطونی یا حتی یک دوست جدید در محل کار منحرف شود. امروز به افراد جدید زندگی خود نشان دهید که به آنها اهمیت می دهید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما