به گزارش بازتاب آنلاین خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ From یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی و ترسناک آمریکایی است. این سریال جذاب توسط جان گریفین ساخته شده است. در این سریال بازیگرانی چون هارولد پرینو، کاتالینا ساندینو مورنو، ایوان بیلی و دیوید آلپی به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال اولین بار در 20 فوریه 2022 از شبکه MGM پخش شد. در مجموع فروم توانست نقدها و انتقادات مثبتی را از سوی منتقدان برای داستانش، به ویژه برای اجرای هارولد پرینو دریافت کند.

با توجه به استقبال مخاطبان، سریال برای فصل سوم تمدید شد که فیلمبرداری آن در ماه جولای در هالیفاکس، نوا اسکوشیا، کانادا آغاز شد.

داستان سریال From در یک شهر کوچک عجیب و کابوس وار در وسط آمریکا اتفاق می افتد. این شهر عجیب و غریب که همه کسانی که وارد آن می شوند را به دام می اندازد و اجازه خروج را نمی دهد. ساکنانی که در این شهر گرفتار شده اند و به اصطلاح زندگی می کنند، باید به هر طریقی زنده بمانند تا راهی برای خروج و فرار از شهر پیدا کنند. البته آنها تمایلی به ادامه زندگی در آن شهر ندارند.

اما همه چیز آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. گیر افتادن در یک شهر کوچک با حداقل خدمات تنها بخشی از مشکلات این منطقه است.

در کنار ساکنان عادی و انسانی، موجودات شبگرد و بسیار ترسناکی نیز در این شهر نفرین شده وجود دارند که سعی در کشتن ساکنان به دام افتاده دارند. این موجودات در جنگل های وحشتناکی که آنها را احاطه کرده زندگی می کنند و هیچ کس از ماهیت آنها خبر ندارد. آنها مانند خون آشام ها رابطه خوبی با روز ندارند و فقط در شب و در تاریکی بیرون می آیند اما اصلا خون آشام نیستند.

در نگاه اول این موجودات ترکیبی از انسان، زامبی، ارواح و … هستند. آنها انسان به نظر می رسند، مانند زامبی ها رفتار می کنند و عجله ای برای رسیدن به مقصد خود ندارند، که این سکانس ها را وحشتناک تر می کند. این هیولاها مانند ارواح سفید هستند و رنگ پریده به نظر می رسند. اما زمانی که به طعمه خود حمله می کنند به هیولاهای تشنه به خون تبدیل می شوند. حمله به آنها نیز بسیار هوشمندانه است، آنها مانند زامبی ها احمق نیستند.

هوش او فقط به گفتار و حیله گری ختم نمی شود; آنها توانایی خاصی در متقاعد کردن طرف مقابل و وادار کردن آنها به انجام کارها و همچنین قدرت نفوذ در ذهن خون آشام ها دارند.

شرایط زندگی در این شهر کوچک یا به اصطلاح شهرک به گونه ای است که افراد فقط از صبح تا عصر اجازه حضور در خارج از منزل و انجام فعالیت های خود را در مرکز شهر دارند.

قسمت اول این مجموعه نیز با زدن زنگ خانه توسط کلانتری و اعلام به اصطلاح منع آمد و شد آغاز می شود، همه باید وارد خانه های خود شوند و در و پنجره ها را ببندند وگرنه طعمه هیولا خواهند شد.
نحوه حمله این هیولاها هیچ شباهتی به حمله ندارد، آنها پس از تاریک شدن هوا از جنگل بیرون می آیند، به خانه ها می روند و درها را می کوبند.

این هیولاهای ناشناخته الوهیت با مهارت و قدرت خود رسما با روح و روان مردم بازی می کنند تا کارهای احمقانه انجام دهند. تا جایی که به آنها نگاه می کنند با آنها صحبت می کنند و در نهایت در را برایشان باز می کنند. همانطور که گفته شد، هیچ کس ماهیت این هیولاها را نمی داند و نمی دانند از کجا آمده اند. حتی کسانی که سال ها در این منطقه زندگی می کنند

شبکه ام جی ام پلاس به تازگی تریلر رسمی فصل سوم سریال From را منتشر کرده است که طی آن شاهد اتفاقات فصل جدید این سریال ترسناک هستیم. همچنین با انتشار این تریلر مشخص شد که فصل سوم سریال From در تاریخ 22 سپتامبر 2024 پخش خواهد شد (1 مهر 1403) آغاز خواهد شد.

فوتبال روزانه اینستاگرام
تاریخ پخش فصل سوم سریال از (de) 2024

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما