در سانحه واژگونی یک خودروی دنا در سمنان، پنج نفر روانه بیمارستان شدند

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان سمنان از مصدومیت پنج نفر در سانحه واژگونی یک دستگاه خودروی دنا در این استان خبر داد.

به گزارش بازتاب آنلاین، علیرضا باغبان ۲۱ شهریورماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این سانحه جاده‌ای صبح امروز چهارشنبه در محور دامغان به سمنان رخ داده است.

وی ادامه داد: در ساعت ۰۴:۲۳، امروز ۲۱ شهریور ماه گزارشی مبنی بر انحراف از واژگونی یک دستگاه خودروی دنا در کیلومتر ۶۰ جاده دامغان به سمنان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شده و بلافاصله نجاتگران پایگاه امدادونجات آهوان شهرستان سمنان به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در این حادثه هر پنج سرنشین دنا مصدوم شدند، اضافه کرد: با توجه به وضعیت حادثه دیدگان، دو نفر از مصدومان این سانحه توسط نیروهای اورژانس خدمات سرپایی در صحنه را دریافت کردند و نجاتگران هلال احمر نیز پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه، مابقی مصدومین را با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل کردند.

به گزارش ایسنا، استان سمنان بالاترین آمار واژگونی خودرو را در کشور دارد، به نحوی که واژگونی عامل حدود ۷۰ درصد تصادف‌های رانندگی در جاده‌های این استان است. کارشناسان پلیس راه معتقدند، خستگی رانندگان به‌دلیل طولانی و کویری بودن محورهای ارتباطی استان و یکنواختی محورها از جمله اصلی‌ترین دلایل فراوانی بالای واژگونی‌ها در محورهای پرتردد ششمین استان پهناور کشور است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما