علی سرتیپی مدیرکل پلتفرم فیلم نت با ابراز بی اطلاعی از وجود حکم قضایی برای سکانس جنجالی سریال «داریوش» گفت: نه ساترا با این موضوع مشکلی داشته و نه کسی در این باره با آنها تماس گرفته است. این واکنش رسمی در حالی رخ داد که صحنه های حرکات موزون سحر دولتشاهی از قسمت هفتم حذف شد و نسخه جدیدی از این قسمت روی پلتفرم آپلود شد.

به گزارش بازتاب آنلاین، پس از پخش قسمت هفتم سریال «داریوش» خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضائیه از صدور حکم قضایی سحر دولتشاهی و عوامل این سریال برای سکانس حرکات موزون سر این بازیگر خبر داد. و گردن؛ ماجرایی که علی سرتیپی مدیر کل پلتفرم فیلم نت در گفت و گو با فریدون جیرانی در برنامه سی و پنج میلی متری از آن بی اطلاع بود.

سرتیپ درباره این حکم گفت: ما حتی نمی دانیم ماجرا چیست، متوجه شدیم در فضای مجازی مشکلی وجود دارد اما در آن صورت ساترا مشکلی نداشت و ما هم چیزی نشنیده بودیم.

علی سرتیپی و فریدون جیرانی در نمایی از برنامه 35 میلی متری

وی از این روش سختگیرانه ابراز تعجب کرد و توضیح داد: این سکانس اصلاً رقص یا چیزی شبیه به این نبود، من فقط وانمود می کردم، خودمان هم تعجب کردیم که این سکانس مشکل ساز شد، اما با هم در تماس هستیم و امیدواریم این اتفاق بیفتد. حل شود.”

فریدون جیرانی در پاسخ به صحبت های سرتیپ گفت: چیزی که من دیدم ربطی به رقص نداشت و بیشتر یک اجرا بود، واقعا جای تعجب دارد که اجرا در ایران تبدیل به رقص شده است.

قسمت هفتم سریال «داریوش» پس از شکایت سحر دولتشاهی و بازیگران سریال با ممیزی مواجه می شود و این قسمت پس از ویرایش مجدد و حذف واکنش های سحر دولتشاهی، دوباره روی پلتفرم «فیلمنت» بارگذاری شده است. به رقص پیرمرد در نسخه جدید فقط شاهد نماهایی هستیم که شخصیت «ساقی» به رقص پیرمرد لبخند می زند و خبری از حرکات رقص او نیست.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما