بازار کریپتو در حال عبور از زمستان است که معمولاً هر سال در این ماه ثبت می‌شود. در این دوره، بسیاری از توکن‌های معروف بازار تحت تأثیر قرار می‌گیرند، اما برخی از آلت‌کوین‌ها با ارزش بازار متوسط همچنان در محدوده انباشت قرار دارند و ممکن است در روزهای آینده شاهد یک بریک‌اوت قیمتی باشند.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست!

نیر پروتکل

به گزارش رمز ارز نیوز، نیر پروتکل (NEAR) یکی از این رمزارزها است که در یک الگوی تعیین‌کننده معامله می‌شود. در حال حاضر قیمت به کف الگوی مثلث نزدیک شده و انتظار می‌رود پس از یک دوره تثبیت، به سمت مقاومت ۴.۵ دلاری حرکت کند و سپس به ۶ دلار برسد.

لایت‌کوین

در حال حاضر قیمت لایت‌کوین (LTC) به محدوده مقاومتی الگوی کنج نزولی نزدیک می‌شود. به طور همزمان قیمت به محدوده پایینی اندیکاتور باندهای بولینگر (BB) رسیده و این موضوع نشان‌دهنده کاهش نوسانات است.

اکنون پس از یک تثبیت کوتاه، به نظر می‌رسد که قیمت در آستانه بریک‌اوت از الگوی کنج نزولی و ورود به ناحیه مقومتی ۶۶ تا ۶۷ دلاری قرار دارد. پیش‌بینی می‌شود با شروع سه ‌ماهه آخر سال، قیمت به بالای ۷۵ دلار برسد.

اینجکتیو

اینجکتیو (INJ) نیز درون الگوی کنج نزولی معامله می‌شود اما برخلاف لایت‌کوین، اخیراً از این الگو خارج شده است. اکنون افزایش قیمت اینجکتیو به بالای ۱۸.۲۳ تا ۱۸.۷۶ دلار ممکن است باعث حذف خطر بازگشت نزولی شود. انتظار می‌رود قیمت پس از عبور از مقاومت ۲۸.۰۵ تا ۲۸.۹۰ دلار، در سه ‌ماهه چهارم به ۳۰ دلار برسد.

top mid cap altcoins about to explode after a three months downtrend here are the year end targets 2 min

چین‌لینک

در این میان، چین‌لینک (LINK) با الگوی سر و شانه مواجه و در آستانه سقوط از خط گردن، درست زیر ۱۰ دلار بود، اما گاوها توانستند یک بازگشت قوی را آغاز کنند. اگرچه قیمت به بالای محدوده بحرانی صعود نکرده، اما همچنان پتانسیل زیادی برای یک بریک‌اوت صعودی، تشکیل الگوی کف دوقلو و در نهایت رسیدن به محدوده ۱۵ دلار وجود دارد.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما