Single Featured Ramzarz

قیمت سهام‌ مرتبط با کریپتو و استخراج بیت‌کوین در آمریکا پس از افت در ۱۱ سپتامبر، بهبود یافتند.
به گزارش رمزارز نیوز- پس از مناظره دونالد ترامپ و کامالا هریس، شرکت‌های کریپتو و ماینینگ، شاهد افت شدید قیمت سهام خود بودند، اما در حال حاضر، بسیاری از آنها به قیمت‌های نزدیک به روز قبل بازگشته‌اند.
سهام صرافی کوین‌بیس (COIN) پس از رسیدن به ۱۵۰ دلار، با ۵.۳ درصد افزایش به ۱۵۷ دلار در معاملات بعد از ساعت کاری بازگشت. همچنین، سهام مایکرواستراتژی (MSTR) که خریدار جدی بیت‌کوین است، به ۱۲۲ دلار سقوط کرد، اما در پایان با کاهش اندک ۰.۲۶ درصدی در ۱۲۹.۳۰ دلار بسته شد.
شرکت‌های ماینینگ ماراتن دیجیتال (MARA) و ریوت پلتفرم (RIOT) نیز شاهد کاهش اولیه بودند، اما در نهایت به ترتیب با کاهش ۰.۹۴ و ۲.۰۷ درصدی به پایان معاملات رسیدند. از بین این شرکت‌ها، هات‌ایت (HUT) تنها شرکتی بود که روز را با افزایش ۱.۲۹ درصدی به پایان رساند.

در این میان، نتایج نظرسنجی‌های مختلف نشان می‌دهد که هریس برنده مناظره بوده است. نظرسنجی YouGov نشان داد که ۵۴ درصد از رأی‌دهندگان هریس را برنده مناظره می‌دانند، در حالی که ۳۱ درصد معتقدند ترامپ پیروز شده است.
این در حالی است که موضع هریس درباره صنعت کریپتو هنوز مشخص نیست و ترامپ با سیاست‌های طرفدار کریپتو، حمایت این جامعه را به دست آورده است.
در نتیجه این مناظره، بازار کریپتو نیز افت کرد و ۶۰ میلیارد دلار از ارزش کل خود را از دست داد. با این حال، اکنون، بازار ۲.۳ درصد بهبود یافته و به سطوح قبل از مناظره بازگشته است.
قیمت بیت‌کوین نیز که دیروز به پایین‌ترین سطح روزانه ۵۵,۵۷۳ دلار کاهش یافته بود، در حال حاضر با ۳.۱۶ درصد افزایش، در محدوده ۵۸۱۳۴ دلار قرار دارد.
قابل توجه است که میم‌کوین‌های مرتبط با ترامپ نیز که پس از مناظره با کاهش دورقمی مواجه شدند، اکنون بهبود یافته‌اند.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما