dogwifhat whale accumulations soar is wif price breakout ahead RAMZARZ min

میم‌کوین سگ ‌کلاه‌دار (WIF) اخیراً توجه بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال را به خود جلب کرده است. به‌ویژه در روزهای اخیر، با افزایش حجم انباشت نهنگ‌ها، احساسات بازار نسبت به آینده قیمتی آن به‌طور قابل توجهی مثبت شده است.

به گزارش رمزارز نیوز- در همین حال، نمودار تایم‌فریم بالاتر، روند جانبی قیمت WIF را نشان می‌دهد که باعث افزایش حدس و گمان‌ها در بین فعالان بازار شده است.

طبق داده‌های منتشرشده توسط پلتفرم لوک‌آن‌چین (Lookonchain) در ۱۱ سپتامبر، دو نهنگ طی دو هفته گذشته مجموعاً ۲۰.۵۸ میلیون WIF به ارزش ۳۳.۳۵ میلیون دلار را از صرافی‌های بایننس و بای‌بیت جمع‌آوری کرده‌اند.

یکی از دلایل این انباشت، استراتژی خرید در کف بوده است؛ زیرا ماه سپتامبر به‌ عنوان بدترین ماه برای بازار کریپتو شناخته می‌شود.

با وجود نگرانی‌های مرتبط با تصمیمات فدرال رزرو در این ماه، تحلیلگران معتقدند که این امکان وجود دارد که با آغاز سه‌ماهه چهارم سال میلادی، بازار کریپتو وضعیتی صعودی پیدا کند. در مجموع، با توجه به انباشت نهنگ‌ها، انتظار می‌رود که قیمت WIF نیز به زودی شاهد افزایش باشد.

تحلیل اخیر کوین‌گیپ (CoinGape) نشان می‌دهد که این توکن ممکن است در آستانه یک رالی ۲۰ درصدی باشد. قیمت WIF با کاهشی ۷.۲ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱.۵۶ دلار رسیده است. حجم معاملات ۲۴ ساعته این توکن نیز ۳۹ درصد کاهش داشته که با روند کلی بازار همسو بوده است.

همچنین داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) حاکی از آن است که شاخص سود باز معاملات آتی این ارز دیجیتال با کاهشی ۸.۵ درصدی به ۲۱۱.۶ میلیون دلار رسیده است.

با این حال، یکی از تحلیل‌گران مشهور به نام مورو (Muro) عنوان کرده که همچنان نشانه‌های صعودی در نمودار قیمت WIF وجود دارد.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما