به گزارش بازار غرب تهران یکی یکی از بهترین و شلوغ ترین مناطق تهران است که بسیاری از جاذبه های گردشگری تهران مانند دریاچه خلیج فارس تهران، ایران مال، پالادیوم مال و پل طبیعت در این منطقه قرار دارند. از این رو بسیاری از هتل های تهران، از گران ترین تا ارزان ترین، در غرب این شهر نیز قرار دارند. قیمت رزرو برخی از هتل های غرب تهران نسبت به موقعیت منحصر به فرد و امکانات و خدماتی که ارائه می دهند بسیار گران است و برخی دیگر بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه هستند.

بهتر است بدانید که ارزان ترین و گران ترین هتل غرب تهران امکانات و خدمات بی نظیری مانند رستوران، پارکینگ، سفره خانه، روم سرویس، اتاق بازی، استخر، سونا، جکوزی و … را برای مهمانان خود فراهم کرده است. . همچنین لازم به ذکر است که از مجلل ترین و ارزان ترین هتل های تهران در غرب می توان به هتل اسپیناس پالاس، هتل پارسیان آزادی، هتل بزرگ ارم، هتل آرامیس تهران، هتل دانش، هتل بستان، هتل مروارید، هتل آساره و … اشاره کرد.

هتل 5 ستاره اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس، یکی یکی از مجلل ترین و گران ترین هتل های تهران است که در غرب تهران و در منطقه سعادت آباد نیز واقع شده است. این هتل 5 ستاره در ارتفاعات منطقه سعادت آباد در سال 1394 با 21 طبقه و 400 اتاق ساخته شده است. هتل اسپیناس پالاس تهران یکی این هتل یکی از مجلل ترین هتل های مجموعه گروه هتل های اسپیناس است که امکانات و خدماتی مانند لابی باشکوه، سالن کنفرانس، مرکز خرید، رستوران ها و فست فودهای مختلف، اتاق ماساژ، پارکینگ، سالن بدنسازی، سونا، استخر را ارائه می دهد. استخر، جکوزی و غیره خودش تامین کرده است.

همچنین لازم به ذکر است که این هتل 5 ستاره تهران در چند قدمی برخی از جاذبه های شهر مانند پارک پرواز، پارک ژوراسیک، فرحزاد، پارک پلیس و … قرار دارد. هتل اسپیناس پالاس تهران به دلیل دوری از شلوغی و آب و هوای مطبوع این منطقه در بین سایر هتل های غرب تهران بسیار محبوب است.

  • شروع قیمت رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران: قیمت رزرو در شهریور سال 1403 تقریباً 8835000 تومان
  • آدرس هتل اسپیناس پالاس تهران: سعادت آباد، انتهای بزرگراه امام، میدان بهرود

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی تهران

قدیمی ترین و مجلل ترین هتل 5 ستاره تهران، هتل پارسیان آزادی است که در غرب تهران و در محدوده بزرگراه شهید چمران واقع شده است. این هتل گران قیمت دارای 26 طبقه و 475 واحد اقامتی مختلف و سوئیت های مجلل می باشد. قیمت رزرو هتل پارسیان آزادی تهران نسبت به امکانات و خدمات و موقعیت منحصر به فرد آن بسیار گران است، بنابراین اتاق های ارزان قیمت بدون سرویس صبحانه نیز ارائه می شود که قیمت کمتری دارند.

هتل پارسیان آزادی تهران امکانات و خدمات مجللی مانند پارکینگ، سالن کنفرانس، کافه، رستوران، باشگاه ورزشی، جکوزی، استخر، ماساژ، سونا، روم سرویس، فروشگاه و … را برای مهمانان خود فراهم کرده است. همچنین فاصله کم هتل 5 ستاره پارسیان آزادی تهران از مرکز شهر و برخی جاذبه های مهم مانند نمایشگاه بین المللی، تالار اجلاس سران اسلامی، مجموعه تاریخی سعد آباد، میدان تجریش، موزه موسیقی تهران و … . مزایای این هتل

  • قیمت رزرو اولیه هتل پارسیان آزادی تهران: قیمت رزرو در شهریور سال 1403 تقریباً مبلغ 6200000 تومان
  • آدرس هتل پارسیان آزادی تهران: تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام

هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل 5 ستاره لوکس بلوار اسپیناس در غرب تهران و در منطقه خوش آب و هوای بلوار کشاورز واقع شده است. اتاق هایی با امکانات رفاهی و خدمات مدرن. قیمت رزرو هتل بلوار اسپیناس تهران نیز با توجه به امکانات و خدمات لوکسی که دارد بسیار گران است.

هتل 5 ستاره بلوار اسپیناس تهران نیز امکانات و خدمات بی نظیری از جمله رستوران، کافه، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ، آرایشگاه، خشکشویی، تجهیزات بدنسازی و … را ارائه کرده است. همچنین بهتر است بدانید که با رزرو این هتل لوکس در غرب تهران به پارک لاله، موزه هنرهای معاصر، موزه فرش، میدان ولیعصر، مراکز خرید و … دسترسی آسانی خواهید داشت.

  • قیمت رزرو اولیه هتل بلوار اسپیناس تهران: قیمت رزرو در شهریور سال 1403 تقریباً مبلغ 5525000 تومان
  • آدرس هتل اسپیناس در بلوار تهران: بلوار کشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری، پلاک 126

هتل بزرگ آرام تهران

هتل بزرگ ارم یکی یکی از بهترین هتل های چهار ستاره غرب تهران است که نزدیک میدان ونک نیز قرار دارد. قیمت رزرو این هتل در غرب تهران نسبت به موقعیت مکانی، امکانات و خدمات آن و سایر هتل های هم سطح کمی گرانتر است. هتل بزرگ ارم تهران امکانات و خدمات بی نظیری از جمله رستوران، پارکینگ، کافه، کارگاه، چایخانه سنتی، ترانسفر یک طرفه با پرداخت هزینه، سونا، جکوزی، استخر، ماساژ، تجهیزات بدنسازی و … را برای مهمانان خود فراهم کرده است. این هتل به مکان های معروف تهران مانند پارک طالقانی، موزه دفاع مقدس، شهر کتاب، پل طبیعی و پارک آب و آتش بسیار نزدیک است.

  • آغاز قیمت رزرو هتل بزرگ ارم تهران: قیمت رزرو در شهریور سال 1403 تقریباً مبلغ 3.190.000 تومان
  • آدرس هتل بزرگ ارم تهران: میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از کتابخانه ملی، جنب پل هوایی شهید همت غرب

گران ترین و ارزان ترین هتل های غرب تهران کجا هستند؟

هتل آساره تهران

یکی از مدرن ترین هتل های چهار ستاره غرب تهران و با قیمت های مناسب می توان به هتل آساره نیز اشاره کرد. قیمت رزرو این هتل در مقایسه با سایر هتل های هم سطح و نسبت به امکانات و خدماتی که ارائه می دهد بسیار ارزان تر است. هتل آساره به عنوان یکی از جمله بهترین هتل های ارزان تهران، خدمات و امکانات رفاهی بی نظیری از جمله رستوران، پارکینگ، صرافی، جکوزی، استخر، کافه، فروشگاه، سالن بدنسازی، سونا، ماساژ، اتاق بازی و … را به مهمانان خود ارائه می دهد. علاوه بر این، این هتل چهار ستاره مقرون به صرفه در غرب تهران در چند قدمی تئاتر شهر، موزه جواهرات ملی، موزه هنرهای معاصر، موزه فرش و فرودگاه مهرآباد قرار دارد.

  • شروع قیمت رزرو هتل آساره تهران: قیمت رزرو در شهریور سال 1403 تقریباً مبلغ 2800000 تومان
  • آدرس هتل آساره تهران: خیابان آزادی، نرسیده به میدان الخبال، انتهای خیابان زارع، روبروی دانشکده دامپزشکی

هتل رمیس (ایبیس سابق) تهران

یکی یکی از مجلل ترین هتل های فرودگاهی غرب تهران، هتل رمیس (ایبیس سابق) تهران است. این هتل چهار ستاره در غرب تهران نسبت به امکانات و خدمات لوکسی که ارائه می دهد ارزان است و اغلب در روزهای خاصی از سال شامل تخفیف می شود. این هتل خدمات و امکانات بی نظیری مانند رستوران، کافه تریا، مینی بار پولی، اتاق کنفرانس، صندوق امانات، انبار چمدان، اتاق بازی، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، آرایشگاه، فروشگاه و … را به مهمانان خود ارائه می دهد. یکی از ویژگی های قابل توجه هتل رمیس تهران نزدیک بودن به مراکز مهمی مانند فرودگاه بین المللی امام خمینی، حمل و نقل عمومی و گمرک منطقه آزاد است.

  • شروع قیمت رزرو رمیس تهران (ایبیس سابق): قیمت رزرو در شهریور سال 1403 تقریباً مبلغ 2035000 تومان
  • آدرس هتل بزرگ ارم تهران: کیلومتر 30 اتوبان تهران-قم، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین المللی امام خمینی، روبروی ترمینال مسافربری شماره 1

گران ترین و ارزان ترین هتل های غرب تهران کجا هستند؟

هتل مروارید تهران

هتل سه ستاره مروارید ارزان ترین هتل غرب تهران در نزدیکی میدان هفت است تیر واقع شده است قیمت رزرو هتل مروارید تهران نسبت به امکانات و خدمات و موقعیت مکانی آن بسیار مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است. هتل مروارید امکانات و خدمات راحت از جمله رستوران، روم سرویس، لاندری، کافه تریا، مینی بار و غیره را به مهمانان خود ارائه می دهد. حرکت نیز مناسب نیست. یکی یکی از مزیت های بارز هتل مروارید تهران دسترسی آسان به نقاط مهم این شهر مانند حمل و نقل عمومی، مراکز خرید تهران، کافه های مختلف و … می باشد.

  • قیمت رزرو هتل مروارید تهران: شروع قیمت از شهریور سال 1403 تقریباً مبلغ 2050000 تومان
  • آدرس هتل مروارید تهران: هفت تیر روبروی مسجد الجواد

هتل بستان تهران

هتل بستان مانند یکی این هتل در نزدیکی پارک چیتگر و دریاچه خلیج فارس یکی از بهترین و ارزان ترین هتل های غرب تهران محسوب می شود. قیمت رزرو این هتل سه ستاره تهران با توجه به امکانات و موقعیت مناسب متوسط ​​است. همچنین بهتر است بدانید که این هتل گاهی با قیمت ارزان تری نسبت به هتل های مشابه در رده خود ارائه می شود. هتل بوستان تهران امکانات و خدمات مناسبی از جمله پارکینگ، کافه تریا، لاندری، رستوران، روم سرویس، اینترنت و … را به مهمانان خود ارائه می دهد. همچنین این هتل مقرون به صرفه در غرب تهران دسترسی آسانی به مکان های معروف تهران مانند منطقه چیتگر، شهربازی ارم و ورزشگاه آزادی دارد.

  • قیمت اولیه رزرو هتل بستان تهران: قیمت رزرو در شهریور سال 1403 تقریباً مبلغ 2000000 تومان
  • آدرس هتل بوستان در تهران: اتوبان تهران کرج، خروجی شهرک گلستان و پارک چیتگر، بلوار کوهک، روبروی پمپ بنزین.

گران ترین و ارزان ترین هتل های غرب تهران کجا هستند؟

هتل ارزان دانش تهران

هتل دو ستاره دانمارکی، مانند یکی یکی از هتل های ارزان غرب تهران محسوب می شود که در محدوده خیابان دانش نیز ساخته شده است. این هتل مقرون به صرفه در غرب تهران برای افرادی که برای ماموریت کاری به تهران سفر کرده اند و به دنبال محیطی امن و آرام با دسترسی آسان به مناطق مرکزی تهران هستند بسیار مناسب است. هتل دانش تهران امکانات و خدمات مناسبی مانند پارکینگ، اتاق صبحانه، رستوران، یخچال، رختکن و … را در قبال قیمت رزرو مقرون به صرفه به مهمانان خود ارائه می دهد. همچنین هتل دانش به برخی از نقاط مهم تهران مانند فرودگاه مهرآباد، فرودگاه بین المللی امام خمینی و پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی دسترسی آسانی دارد.

  • شروع قیمت رزرو هتل دانش تهران: قیمت رزرو در شهریور سال 1403 تقریباً مبلغ 1000000 تومان
  • آدرس هتل دانش تهران: ضلع شمالی بزرگراه تهران-کرج، بعد از پیکان شهر، خروجی شهر دانشگاه شریف، خیابان دانش (به سمت شرق)، پژوهشکده شیمی و مهندسی شیمی ایران، هتل دانش

منبع:تحلیل بخش تهران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما