به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ او را بیش‌تر با چهره ورزشی‌اش به خاطر می‌آوریم، کسی که در فوتبال و فارغ از آبی و قرمز بودنش، انسان با اخلاقی بود و جزو معدود افرادی بود که وقتی دوره حرفه‌ای ورزشی‌اش تمام شد سمت فرهنگ رفت و یک کتاب‌فروشی باز کرد.  

حالا به بهانه آیین پاسداشت فرهنگی روزملی سینما و برگزاری یکی از نشست‌ها در کتابفروشی مجتبی جباری، او با بازتاب آنلاین گفتگویی انجام داده بخشی از آن در ادامه آمده است:

در عرصه فوتبال هم می‌توانیم رویدادهای این‌چنینی مثل مراسمی که برای سینما برگزار شد، برگزار کنیم که این پیوند تا وقتی کار از کار نگذشته قدری بهبود پیدا کند؟

بله، اما فقط در صحبت نیست. این اتفاق در ذهنمان بود که نشست‌های فوتبالی بگذاریم، که مردم بتوانند مستقیم درباره تیمشان صحبت کنند و با هم گپ‌وگفت داشته باشند؛ چون چنین فضایی وجود ندارد و هرچه هست در فضای مجازی است. چنین کاری را در یک هفته می‌توان انجام داد، اما فوتبال و سینمای ما یک نیاز زیرساختی عظیم دارد که همه دنیا ازآن پیروی کردند. صرفاً گفتن درباره این موضوع کاری از پیش نمی‌برد. ما می‌توانیم به عنوان قسمتی از کار چنین رویدادی برگزار کنیم، ولی موضوع خیلی بیش از این حرف‌ها عمیق و ظریف است.

کمتر ورزشکاری وجود دارد که بعد از دوره فعالیت ورزشیش، وارد فرهنگ شود. فکر می‌کنم آقای جباری به واسطه شما (همسر) با فرهنگ گره خورده است. درباره این تجربه از زبان خودتان بگویید.

بله. من که در حال اصلاح شدن هستم. مسیری را رفته‌ام اما به واسطه همسرم شرایطی پیش آمد که انتخاب‌هایم بهتر شد. بهترین مشاور را در این زمینه دارم، که همسرم است. در زمینه کتاب فروشی که واقعاً ۰ تا ۱۰۰ کار، از نظارت تا ایجاد و … را همسرم انجام داد، اما به اسم من تمام شد. اگر ایشان نبود واقعاً چنین اراده‌ای در من ایجاد نمی‌شد.

برای خواندن مشروح این گفتگو کلیک کنید.

258 258

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما