فیلم American Speed با بازی «تام هالند» و «آستین باتلر»، درباره دو برادر قاچاقچی مواد مخدر، در دست ساخت است و هنوز تاریخ اکران مشخصی ندارد.

«تام هالند» (بازیگر Spider-Man: No Way Home و Cherry) و «آستین باتلر» (بازیگر Dune: Part Two و The Bikeriders) قرار است در American Speed نقش دو برادر قاچاقچی مواد مخدر را بازی کنند.

طبق گزارش‌های منتشر شده توسط «Jeff Sneider» در «The InSneider»، این فیلم توسط «چارلز روون»، تهیه‌کننده برنده جایزه «اسکار» (The Dark Knight و Oppenheimer) تحت بنر Atlas Entertainment تولید خواهد شد. هنوز کارگردان، نویسنده یا استودیویی برای این پروژه معرفی نشده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تام هالند و آستین باتلر در فیلم American Speed با همدیگر همکاری خواهند داشت

در این فیلم، «هالند» و «باتلر» نقش برادران واقعی، «دان» و «بیل ویتینگتون» را بازی می‌کنند که در دهه 1980 به دلیل فعالیت‌های قاچاق مواد مخدر مشهور شدند. این برادران با قاچاق مقادیر زیادی ماریجوانا، درآمدهای حاصل از آن را برای حمایت از سبک زندگی مجلل و شرکت در مسابقات اتومبیلرانی خود استفاده می‌کردند. هر دو برادر به دلیل جنایات خود به زندان رفتند، در حالی که نقش برادر سوم، «دیل»، کمتر مورد توجه قرار گرفت.

فیلم American Speed

«هالند» اخیراً در مینی‌سریال The Crowded Room از «اپل تی‌وی+» نقش‌آفرینی کرده و همچنین در نسخه بازسازی‌شده Romeo and Juliet در وست اند روی صحنه رفته است. او می‌خواهد در فیلم Spider-Man 4 که در اوایل سال 2025 فیلم‌برداری شود، نیز حضور داشته باشد.

«باتلر» نیز به تازگی در نقش شخصیت منفی «Feyd-Rautha» در فیلم Dune: Part Two و درام دهه 1960 The Bikeriders به کارگردانی «جف نیکولز» ظاهر شده است. او همچنین در فیلم‌های جدید «آری استر» به نام Eddington و تریلر جنایی Caught Stealing به کارگردانی «دارن آرونوفسکی» بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی همکاری تام هالند و آستین باتلر در فیلم American Speed چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Newsbytesapp

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما