نتایج قرعه کشی ایران خودرو برای طرح مادران اعلام شد

نتایج طرح قرعه کشی ویژه مادران شرکت ایران خودرو اعلام شد و شرکت کنندگان می توانند نتایج را در سایت این شرکت مشاهده کنند.

سرانجام نتایج قرعه کشی ایران خودرو ویژه مادران اعلام شد و اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو به پایان رسید. افراد زیادی در این طرح شرکت کردند، اکثر آنها در طرح عادی شرکت کرده بودند، در حالی که بیشتر عرضه خودرو مربوط به طرح مادران بود و همین امر باعث شد شانس برنده شدن در طرح عادی کاهش یابد.

همانطور که می دانید در قرعه کشی ایران خودرو نزدیک به 115 هزار خودرو عرضه شده است. بر اساس قوانین 50 درصد از این تعداد خودرو برای مادران، 30 درصد برای متقاضیان عادی و 20 درصد از این تعداد برای خودروهای فرسوده است. . در نظر گرفته شده از سوی دیگر از این 115000 خودرو 30000 دستگاه به عنوان پرفروش و 85000 خودرو به عنوان پیش فروش فروخته شده است.

بر اساس این ویرایش، مشارکت طرح مادر در شرایط پیش فروش دقیقاً 43 هزار و 250 خودرو بوده است، در حالی که در پیش فروش محصولات ویژه طرح مادر از ایران خودرو 282 هزار و 699 نفر شرکت کرده اند که بر این اساس تقریباً 15 نفر از 100 خودرو افراد به دست آمده است. شانس برنده شدن در این طرح که درصد قابل قبولی است.

اما در طرح فوق فروش وضعیت کمی متفاوت است زیرا هم تعداد متقاضیان این طرح بیشتر است و هم تعداد خودروهای موجود در شرایط فوق فروش کمتر است. به گزارش آخرین پایگاه خبری خودرو، در قالب طرح فروش فوق العاده 30 هزار و 700 دستگاه خودرو به فروش رسید که نسبت مادران 15 هزار و 350 دستگاه بوده و حدود 786 هزار و 355 نفر در شرایط فروش ویژه محصولات ایران خودرو ویژه مادران شرکت کردند. . بنابراین با یک محاسبه ساده کتابی می‌توان دریافت که از هر صد نفر فقط ۲ نفر شانس برنده شدن در این طرح را داشتند. از طرفی می توان نتیجه گرفت که شانس برنده شدن در شرایط فروش فوق العاده بسیار کمتر از پیش فروش است که بدیهی است.

در نهایت همانطور که گفته شد نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد و شرکت کنندگان در این طرح می توانند با مراجعه به سایت https://ikcosales.ir/ و دسترسی به جزئیات فروش، نتایج شرکت در طرح را مشاهده کنند. بخش در بخش حساب کاربری مشاهده فروش برای این شرکت.

در زیر می توانید ویدیوی تست و بررسی ری را مشاهده کنید.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما