در اینجا لیستی از بهترین فیلم ها و سریال های کره ای با بازی کیم تائه ری آمده است.

به گزارش فرادید، در اینجا لیستی از بهترین نقش های کیم ته ری در هفت فیلم و سریال کره ای را مشاهده می کنید.

1. بیست و پنج، بیست و یک (2022)

این یک درام عاشقانه کره ای است که داستان زندگی و عشق دو جوان را در بحبوحه بحران مالی کره جنوبی روایت می کند. نا هه دو (با بازی کیم تائری) شمشیرباز دبیرستانی است که پس از انحلال تیمش به دلیل بحران مالی با چالش های زیادی روبرو می شود، اما با اراده و پشتکار در نهایت به تیم ملی شمشیربازی می پیوندد. از سوی دیگر، باک یی جین (نام جو هیوک) که خانواده اش با ورشکستگی دست و پنجه نرم می کنند، مجبور می شود زندگی راحت را ترک کند و وارد مشاغل پاره وقت از جمله تحویل روزنامه شود. با این حال او موفق می شود به عنوان گزارشگر ورزشی در یک شبکه تلویزیونی فعالیت کند. این سریال چالش های شخصی این دو و عشقی که در این دوران سخت بین آنها شکل می گیرد را به تصویر می کشد.

2. آقای آفتاب (2018)

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با اجرای درخشان

داستان این سریال در عصر چوسان در قرن نوزدهم می گذرد. داستان درباره یوجین چوی (لی بیونگ هون) است که در کودکی به بردگی گرفته شد، اما از کره به آمریکا فرار کرد و بعداً به عنوان یک سرباز آمریکایی به کشورش بازگشت. در این سفر، او با آه شین (کیم تائری) آشنا می شود. زنی که به گروهی از مبارزان آزادی می پیوندد و با نیروهای امپراتوری ژاپن که می خواهند کره را مستعمره کنند می جنگد. این سریال داستان عشق، وفاداری و مبارزه برای استقلال را به زیبایی به تصویر می کشد.

3. خدمتکار (2016)

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با اجرای درخشان

داستان این فیلم در دهه 1930 و در زمان اشغال کره توسط ژاپن می گذرد. داستان در مورد یک دختر جیب بر فقیر است که توسط یک شیاد استخدام می شود تا به او کمک کند تا ثروت یک بانوی نجیب را بدست آورد. این خانم که وارث ثروت هنگفتی است در خانه ای بزرگ و مرموز زندگی می کند و تحت سرپرستی عمویش است. با توجه به پیچیدگی روابط بین این چهار شخصیت، این فیلم درامی جذاب و پر از معماهای اخلاقی و احساسی است. فیلم همچنین مضامین خیانت، طمع و عشق را استادانه در دل داستانی غیرمنتظره و پر پیچ و خم قرار داده است.

4. برخاسته از گور (2023)

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با اجرای درخشان

این سریال مهیج و مرموز داستان دختر جوانی به نام گو سان یونگ (با بازی کیم ته ری) را روایت می کند که توسط شیطانی از دنیایی دیگر تسخیر شده است. در این میان یک استاد دانشگاه که توانایی دیدن شیاطین را دارد به او کمک می کند تا راز حضور این شیطان و ارتباط آن با یک سری مرگ های مرموز را کشف کند. داستان با آمدن یک افسر پلیس به نام لی هونگ-سه پیچیده تر می شود که با تحقیقات خود رازهای بیشتری در مورد شیطان و اشیاء مقدسی که به او قدرت می دهند را کشف می کند. این سریال با طرحی پیچیده و شخصیت‌های قوی، تجربه‌ای هیجان‌انگیز و پرتعلیق را برای طرفداران ژانر فراطبیعی ارائه می‌کند.

5. رفتگران فضایی (2021)

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با اجرای درخشان

داستان این فیلم در سال 2092 می گذرد و داستان گروهی از جمع آوری زباله های فضایی را روایت می کند که در یک کشتی به نام “پیروزی” کار می کنند. یک روز گروه به طور تصادفی یک ربات انسان نما به نام «دوروثی» را پیدا می کنند که به عنوان یک سلاح کشتار جمعی شناخته می شود. آنها با پیدا کردن این ربات وارد معامله خطرناکی می شوند که می تواند آینده بشریت را به خطر بیندازد. این فیلم با صحنه های بصری خیره کننده و داستانی پر اکشن، مخاطب را به سفری هیجان انگیز به دنیای آینده می برد و در عین حال با موضوعاتی مانند انسانیت، رستگاری و فداکاری سروکار دارد. کیم ته ری در این فیلم نقش کاپیتان جانگ را بازی می کند.

6. When That Day Comes (2017)

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با اجرای درخشان

این فیلم بر اساس وقایع تاریخی ساخته شده و داستان دانشجویی به نام پارک جونگ چول را روایت می کند که در جریان جنبش دموکراسی خواهانه در کره جنوبی دستگیر شد و پس از شکنجه های وحشیانه جان باخت. این فیلم به مبارزه دانشجویان و رسانه ها برای افشای حقیقت مرگ او و مقابله با تلاش های دولت برای سرپوش گذاشتن بر آن می پردازد. این اثر به زیبایی قدرت اتحاد و شجاعت در برابر بی عدالتی را نشان می دهد یکی یکی از مهم ترین لحظات تاریخ معاصر کره را به تصویر می کشد.

7. مون یونگ (2015)

بهترین سریال ها و فیلم های کره ای با اجرای درخشان

کیم تائری در این فیلم نقش دختری جوان و لال به نام مون یانگ را بازی می کند که همیشه یک دوربین فیلمبرداری در دست دارد و مخفیانه زندگی مردم را ضبط می کند. یک روز او با زنی به نام هی سو آشنا می شود که از شکست عشقی خود رنج می برد. این دو به تدریج رابطه دوستانه و صمیمانه ای برقرار می کنند و داستان رشد این دو شخصیت و چگونگی غلبه بر مشکلاتشان را نشان می دهد. این فیلم با روایتی احساسی و با محوریت اهمیت همدلی و ارتباط انسانی یکی یکی از تاثیرگذارترین آثار سینمای کره است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما