فوری / اعلام نتایج قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو + لینک اسامی برندگان

به گزارش اقتصاد انلاین، ایران خودرو بلاخره زمان اعلام نتایج قرعه کشی طرح مادران این شرکت را اعلام کرد.

زمان اعلام نتایج قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو

مسئولان ایران خودرو زمان دقیق اعلام نتایج این طرح را فردا ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ اعلام کردند.

سایت نتایج قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو

پس از اعلام نتایج اسامی برندگان قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو در این صفحه از سایت ایران خودرو قرار خواهد گرفت.

چرا این نتایج  قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو اعلام نشد؟

باشگاه خبرنگاران جوان هفته گذشته اعلام کرد: بررسی ها نشان می دهد استعلام زمان بر شرکت کنندگان از ثبت احوال دلیل این تاخیر بوده است و هنوز مشخص نیست  این روند استعلام چه زمانی به اتمام خواهد رسید.

بنابراین با این رویه نمی توان زمان دقیقی برای اعلام نتایج طرح مادران ایران خودرو اعلام کرد و باید منتظر پایان زمان استعلام از ثبت احوال ماند. 

شرکت کنندگان قرعه کشی طرح مادران ایران خودرو

طبق آخرین آمارها نزدیک به یک ملیون و ۷۰ هزار طرح نفر در قالب طرح های فروش فوق‌العاده و پیش فروش در طرح مادران شرکت کرده‌اند که بخش بزرگی از شرکت کننده‌ها را تشکیل می‌دهد.

با توجه به قوانین، ۵۰ درصد این تعداد دستگاه برای طرح مادران، ۳۰ درصد برای متقاضیان عادی و ۲۰ درصد این تعداد برای طرح خودرو های فرسوده در نظر گرفته شده و این به این معنا است که ۱۵,۳۵۰ دستگاه برای طرح عرضه فوق العاده مادران، در نظر گرفته شده است.

آن طور که آمارها نشان می‌دهد در طرح فروش فوق‌العاده مادران ۷۸۶,۳۵۵ نفر شرکت کرده اند که بر این اساس به طور میانگین از هر ۱۰۰ نفر، ۲ نفر شانس برنده شدن دارند.

طرح پیش‌ فروش ایران خودرو برای مادران

در طرح پیش‌فروش ایران‌خودرو، خودروهای بیشتری عرضه شده و همین موضوع شانس شرکت‌کننده‌ها را افزایش داده است. در این طرح ۸۶ هزارو ۵۰۰ دستگاه خودرو عرضه شده است که از این تعداد ۴۳ هزارو ۲۵۰ دستگاه خودرو به طرح مادران اختصاص یافته است.

طبق تازه‌ترین اطلاعات در جریان این طرح ۲۸۲ هزارو ۶۹۹ نفر برای طرح مادران ثبت نام کرده‌اند و این به معنای آن است که از هر ۱۰۰ نفر ۱۵ نفر شانس برنده شدن در این طرح را دارند. این به معنای آن است که افرادی که در طرح پیش‌فروش ایران خودرو شرکت کرده‌اند شانس بیشتری برای برنده شدن و دریافت خودرو خود دارند.

در طرح پیش‌فروش همچنین، ۲۵,۹۵۰ دستگاه برای طرح متقاضیان عادی و ۱۷، ۳۰۰ دستگاه خودرو برای طرح خودروهای فرسوده در نظر گرفته شده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما