شاسی بلند ارزان قیمت آلمانی در راه بازار

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از عصر ایران، فولکس واگن از مدل ۲۰۲۵ کراس اوور تائوس رونمایی کرد. قیمت تائوس ۲۰۲۵ هنوز مشخص نیست، اما طبیعتا مقداری از مدل فعلی موجود در بازار که قیمت پایه ۲۵۴۲۰ دلاری دارد، بیشتر خواهد بود. نمونه پایه تائوس فعلی فاقد سامانه تمام چرخ محرک است و این ویژگی در حالت آپشن و تریم‌های بالاتر فعال می‌شود.

در نمای ظاهری تائوس ابتدا باید سراغ پروفایل دماغه برویم که تغییرات جدید دستی بر سر و صورت کار کشیده است. جلوپنجره، چراغ‌های باریک‌تر به سبک گلف جی تی آی، جتا و آی دی. باز منظره مدرن تری را ایجاد کرده است.

خط شانه دقیقا همان است که در دیگر محصولات کلاس کراس اوور مانند تیگوان دیده ایم؛ ساده، اما قابل درک برای یک محصول اقتصادی از فولکس واگن. چراغ‌های عقب تغییر چندانی نداشته اند و در همان اندازه قبلی حفظ شده اند، اما گرافیک داخلی آن‌ها بروزرسانی شده است.

فضای کابین طراحی بسیار ساده‌ای دارد و قطعا با حضور در آن حس یک خودرو بسیار مدرن و خاص را نخواهید داشت. اینجا از نمایشگر ۸ اینچی لمسی ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر استفاده شده است. در مدل قبلی تائوس، نمایشگر اصلی در اندازه ۶.۵ اینچی ارائه می‌شد.

فولکس واگن برای تائوس از انجین ۱.۵ لیتری توربو ۴ سیلندر با ۱۷۴ اسب بخار خروجی استفاده کرده که این بهبود ۱۶ اسب بخاری در مقایسه با تائوس قبلی نتیجه استفاده از اینترکولر بزرگتر، توربو جدید و برخی دیگر از تغییرات فنی است.

در بخش جعبه دنده نیز شاهد حضور یک نمونه ۸ سرعته اتوماتیک هستیم که جایگزین نمونه ۷ سرعته دی اس جی شده است.

شاسی بلند ارزان قیمت آلمانی در راه بازار

از سال ۲۰۲۲ که فولکس واگن تائوس وارد بازار جهانی شده تا به امروز حدودا سالانه ۶۰ هزار دستگاه فروش داشته است.

شاسی بلند ارزان قیمت آلمانی در راه بازار

قیمت تائوس ۲۰۲۵ هنوز مشخص نیست، اما طبیعتا مقداری از مدل فعلی موجود در بازار که قیمت پایه ۲۵۴۲۰ دلاری دارد، بیشتر خواهد بود. نمونه پایه تائوس فعلی فاقد سامانه تمام چرخ محرک است و این ویژگی در حالت آپشن و تریم‌های بالاتر فعال می‌شود.

شاسی بلند ارزان قیمت آلمانی در راه بازار

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما