ورود به پارک‌های تهران پولی شد؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، مرکز ارتباطات شهرداری تهران در واکنش به انتشار اخباری کذب در ارتباط با پولی شدن پارک‌های تهران توسط برخی از سایت‌های واکنش نشان داد و اعلام کرد: این خبر کذب است و هیچ برنامه‌ای از سوی شهرداری تهران برای پولی کردن پارک‌ها وجود ندارد.
 
در حالی شهرداری تهران به دنبال توسعه فضای سبز در تهران بوده است که اخیراً برخی از سایت‌های خبری عنوان کرده‌اند که حضور در بوستان‌های تهران پولی شده است!

در همین ارتباط مرکز ارتباطات شهرداری تهران در واکنش به انتشار اخباری کذب در ارتباط با پولی شدن پارک‌های تهران توسط برخی از سایت‌های واکنش نشان داد.
 
روابط عمومی شهرداری تهران تاکید کرد: برخی از سایت‌ها با انتشار اکاذیبی مدعی پولی شدن پارک‌های تهران شده‌اند. این ادعاها در حالی مطرح شده است که هیچ برنامه‌ای از سوی شهرداری تهران برای پولی کردن پارک‌ها وجود ندارد.
 
شهرداری تهران با اشاره به اینکه مالکیت بوستان پردیسان در اختیار سازمان حفاظت محیط‌زیست بوده و مدیریت آن هیچ ارتباطی با شهرداری ندارد، اعلام کرد: انتشار چنین اخبار دروغی بدون پیگیری ساده، تنها برای تشویش اذهان عمومی صورت گرفته است.
 
همچنین شهرداری تهران تاکید کرده است که در سه سال گذشته 4750 هکتار فضای سبز جدید به پایتخت اضافه کرده و بیش از 100 بوستان جدید به بهره‌برداری رسانده است. شهرداری تهران حق پیگیری قضایی علیه رسانه‌هایی که با انتشار اکاذیب به دنبال بر هم زدن امنیت روانی جامعه هستند را برای خود محفوظ می‌داند.

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :