رهن کامل خانه در صادقیه تهران چند؟ + جدول قیمت

به گزارش اقتصاد آنلاین، اگر به دنبال اجاره خانه در محدوده‌ی صادقیه هستید، یا می‌خواهید از وضعیت قیمت رهن و اجاره‌ی مسکن در این محله مطلع شوید، این گزارش را از دست ندهید.

با یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می‌توان واحدی ۱۹ ساله با متراژ ۱۱۵ متر و دو اتاق خواب را در صادقیه رهن کامل کرد.

آپارتمان دیگری با زیربنای ۷۵ متر و دو اتاق خواب در حالی که ۲۸ سال از ساخت آن می‌گذرد، با ودیعه‌ی ۸۰۰ میلیون تومان قابل اجاره است. برای سکونت در این واحد باید ماهیانه دو میلیون تومان نیز پرداخت کرد.

اگر بودجه‌ی شما ۵۰۰ میلیون تومان است، می‌توانید آپارتمانی هفت ساله با متراژ ۱۲۱ متر را در حوالی صادقیه اجاره کنید. این آپارتمان دو خوابه با پرداخت ماهیانه ۲۵ میلیون تومان قابل اجاره است.

در جدیدترین آگهی‌های مسکن، واحدی ۱۱۰ متری ساخت سال ۱۳۷۱ به اجاره گذاشته شده است. ودیعه‌ی لازم برای اجاره‌ی این خانه‌ی سه خوابه ۳۰۰ میلیون تومان است. همچنین، باید ماهیانه ۲۰ میلیون تومان نیز پرداخت کرد.

در آگهی دیگری، آپارتمانی ۶۰ متری که سه سال از ساخت آن می‌گذرد، با بودجه‌ی ۲۰۰ میلیون تومان و پرداخت ماهیانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره داده می‌شود.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود. بنابراین، اقتصادآنلاین دخل‌وتصرفی در قیمت‌ها ندارد و منبع آنها نیست.

قیمت اجاره خانه در صادقیه تهران (شهریور ۱۴۰۳)
مکان متراژ مشخصات ودیعه (تومان) اجاره (تومان)
صادقیه ۸۰ متر سال ساخت ۱۳۹۲ – ۲ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۳٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۷۷ متر سال ساخت ۱۳۷۹ – ۲ خوابه ۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۹۰ متر سال ساخت ۱۳۹۰ – ۲ خوابه ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۱٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۱۲۵ متر سال ساخت ۱۳۹۰ – ۳ خوابه ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۵۵ متر سال ساخت ۱۳۸۰ – ۱ خوابه ۵۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۷۷ متر سال ساخت ۱۳۸۱ – ۲ خوابه ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۱۵٬۰۰۰٬۰۰۰
صادقیه ۱۰۰ متر سال ساخت ۱۳۸۵ – ۲ خوابه ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ۲۲٬۰۰۰٬۰۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما