پسر استیو مک کوئین از دنیا رفت

به گزارش حبرگزاری بازتاب آنلاین، چاد مک کوئین که مانند پدرش استیو مک کوئین در بازیگری و مسابقات اتومبیل‌رانی نقش داشت، در ۶۳ سالگی از دنیا رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، آرتور بارنز دوست وی گفت مک‌کوئین چهارشنبه بر اثر نارسایی داخلی در مزرعه خود در صحرای پالم درگذشت. او سال ۲۰۲۰ در یک سقوط مجروح شده بود و هرگز به طور کامل بهبود نیافت.

فرزندانش چیس و مدیسون در بیانیه‌ای از وی به عنوان یک پدر مهربان و همراهی متعهد و تزلزل ناپذیر برای مادرشان یاد کردند و افزودند: اشتیاق او به مسابقات رانندگی نه تنها استعداد استثنایی او بود، بلکه راهی برای ارج نهادن به میراث پدرش و گواهی بر ارزش‌های القا شده در او محسوب می‌شد. او اشتیاق، دانش و فداکاری خود را به ما منتقل کرد و ما نه تنها میراث او، بلکه میراث پدربزرگمان را نیز ادامه خواهیم داد.

مک کوئین در نقش هنرجوی کبرا کای داچ در فیلم «کاراته کید» در سال ۱۹۸۴ و قسمت دوم آن در سال ۱۹۸۶ بازی کرده بود.

وی همچنین ایفاگر نقش‌هایی در «اسکیت بورد» (۱۹۷۸)، «قانون نظامی» (۱۹۹۱)، «پلیس نیویورک» (۱۹۹۳)، «حلقه مرگ» (۱۹۹۲) و «خط قرمز» (۱۹۹۵) بود.

چادویک استیون مک کوئین ۲۸ دسامبر ۱۹۶۰ در لس آنجلس به دنیا آمد و در مالیبو بزرگ شد. مادر او نیل آدامز بازیگر فیلیپینی الاصل بود. والدین او سال ۱۹۵۶ ازدواج کرده بودند و این ازدواج تا سال ۱۹۷۲ ادامه داشت.

وی مانند پدرش به مسابقات اتومبیل‌رانی علاقه داشت و این کار را از ۱۰ سالگی شروع کرد و در اولین مسابقه خود که به طور اختصاصی برای کودکان ترتیب داده شده بود، برنده شد و این کار را تا زمانی که در سال ۲۰۰۶ در حین تمرین برای مسابقات ۲۴ ساعته دیتونا تصادف سختی کرد، ادامه داد.

وی سال ۲۰۱۰ یک کمپانی با عنوان «مک‌کوئین ریسینگ» برای تولید خودروها و موتورسیکلت‌هایی با عملکرد بالا تاسیس کرد که اکنون توسط چیس و مدیسون اداره می‌شود.

سال ۱۹۸۰ و زمانی که چاد ۱۹ ساله بود، پدرش بر اثر حمله قلبی پس از مبارزه با سرطان در ۵۰ سالگی درگذشت. دختر استیو مک کوئین هم سال ۱۹۹۸ در حالی که ۳۸ ساله بود از دنیا رفت.

۲۴۵۲۴۵

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما