خودروی غول پیکر آمریکایی بازار خودرو را غافلگیر کرد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روزگار خودرو ، این دوج دورانگو SRT هلکت نامش کله چکشی است و درون و بیرونش به خوبی و با دقت وصف نکردنی طراحی شده است.

دوج دورانگو هلکت نسخه اسپشیال ادیشن جدید در راه است. این هیولا یک پیشرانه ۶.۲ لیتری هشت سیلندر دارد که برای داشتنش باید عجله کنید.

قیمت این گربه جهنمی حدود ۱۱۳ هزار دلار معادل ( ۶.۷ میلیارد تومان) است. این خودروی دوست داشتنی آخرین برگ برنده دوج برای متقاعد کردن نسلی است که خیال می‌کنند خودروهای برقی خیلی بهتر هستند.
طراحی خارجی و مشخصات ظاهری
دوج نسخه اسپشیال ادیشن دوم را با یک رنگ سرمه‌ای تیره با مایه رنگ آبی می‌شناسند. رنگی عجیب و غریب که شاید فکر کنید توصیف آن ساده است اما باور کنید که اینطور نیست. کمپانی دوج به صورت رسمی این رنگ را آبی تیره به رنگ شب نامیده است. همچنین رینگ‌های براق ۲۰ اینچی این خودرو و کاپوت با ابهت آن ظاهر دوست داشتنی برای این خودرو به ارمغان آورده است. براق بودن در طراحی این خودرو جزئی از شناسنامه آن محسوب می‌شود.

طراحی داخلی
داخل خودرو نیز مانند خارج آن خاص و دوست داشتنی است. صندلی‌های تمام چرم طبیعی به رنگ خاکستری –طوسی که مزین به نام SRT و لوگوی هلکت هستند. قیمت ۱۱۳ هزار دلاری حدودی تعیین شده و دوج هنوز رسما راجع به آن اظهار نظر نکرده است. اطلاعات بیشتر راجع به امکانات داخل خودرو در دسترس نیست اما شواهد حاکی از وجود یک مانیتور ال‌ای دی ۱۰ اینچی اپل کارپلی و همچنین سازگار با اندروید، ۱۹ اسپیکر هارمان کاردون در جای جای خودرو وظیفه پخش صوت وتصویر بسیار با کیفیت در این خودرو را برعهده دارند. تجهیزات ایمنی استاندارد شامل ایربگ و غیره به صورت روتین در خودرو تعبیه شده است اما نکته قابل توجه راجع به ایمنی خودرو ترمزهای فعال هوشمند آن هستند که با سیستم هشدار عدم برخورد به خوبی هماهنگ شده‌اند و در مواقع خطر از بروز هرگونه حادثه جلوگیری می‌کنند. باقی اپشن‌ها از جمله سیستم کروز کنترل تطبیقی و مانیتورهای تشخیص نقطه کور هم به ایمنی خودرو کمک شایانی می‌کنند.

پیشرانه و مشخصات فنی
دوج دورانگو هلکت نسخه اسپشیال ادیشن جدید در راه است. این هیولا یک پیشرانه ۶.۲ لیتری هشت سیلندر دارد که برای داشتنش باید عجله کنید.

درست مانند اطلاعات داخل خودرو، اطلاعات پیشرانه آن هم محدود است. تنها چیزی که مشخص است این خودرو از یک پیشرانه هشت سیلندر با حداکثر توان خروجی ۷۱۰ اسب بخار است که این گربه جهنمی را در ۳.۵ ثانیه از صفر به صد می‌رساند و حداکثر سرعت آن نیز ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت است.

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما