حمله رونالدو به تن‌هاخ!

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ کریستیانو رونالدو حمله جدیدی به اریک تن‌هاخ داشته تا اختلافاتش با سرمربی منچستریونایتد را دوباره افزایش دهد.

به نقل از ورزش سه، رونالدو 39 ساله در طول حضورش در الدترافورد با تن هاخ اختلاف پیدا کرد و این اختلاف منجر به پایان غیرمنتظره‌ای برای دومین دوره حضور او در این باشگاه شد.

رونالدو در اواسط فصل 23-2022 یونایتد را ترک کرد و برنده 5 توپ طلا در ابتدای ژانویه به باشگاه النصر عربستان سعودی پیوست.

رونالدو درباره وضعیت این روزهای یونایتد در گفت‌وگو با ریو فردیناند در کانال یوتیوب خودش گفت: “به نظرم، آن‌ها باید همه چیز را بازسازی کنند. مربی آن‌ها می‌گوید که نمی‌توانند برای قهرمانی در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا رقابت کنند. سرمربی منچستریونایتد، تو نمی‌توانی بگویی که برای بردن لیگ یا لیگ قهرمانان اروپا نمی‌جنگی.

تو باید این ذهنیت را داشته باشی، در ذهن خود آن را تکرار کنی، گوش کنی، شاید واقعا آن پتانسیل را نداشته باشید، اما نمی‌توانی چنین چیزی بگویی. تو باید تلاش کنی.”

تن هاخ در ابتدای فصل جاری به سراغ رود فن نیستلروی رفت و او به عنوان مربی جدید یونایتد انتخاب شد. رونالدو درمورد حضور مهاجم سابق یونایتد گفت: “اگر تن هاخ به حرف‌های رود گوش کند، شاید بتواند به خودش کمک کند. فکر می‌کنم این می‌تواند کمک زیادی به او و تیم کند، چون او باشگاه را می‌شناسد و باشگاه باید به بازیکنانی که آنجا بودند، گوش دهد.

خودت [ریو فردیناند] یا روی کین یا پل اسکولز یا گری نویل، هر چه هست، حتی سر الکس فرگوسن. شما نمی‌توانید، امکان ندارد بدون دانش یک باشگاه را بازسازی کنید.

افرادی که فوتبال را درک می‌کنند، 99 درصد افرادی هستند که در رختکن حضور داشته‌اند. آن‌ها می‌دانند چگونه با بازیکنان برخورد کنند. بنابراین معتقدم که رود به این دلیل کمک خواهد کرد چون قبلا در باشگاه بود.

او باشگاه و هواداران را می‌شناسد. اگر مربی به او گوش کند، فکر می‌کنم آنها می‌توانند کمی وضعیت تیم و باشگاه را بهبود ببخشند. یونایتد برای بازسازی نیاز به زمان دارد چون هنوز یکی از بهترین باشگاه‌های جهان است، اما آن‌ها باید تغییر کنند، این را درک می‌کنند. این تنها راه است.”

257 251

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما