عکس

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ صحبت‌های فوق ستاره پرتغالی و برتر دانستن امباپه به مذاق کریم خوش نیامد و خیلی زود واکنش نشان داد. بنزما عکسی از توپ طلا که در سال 2022 به دست آورده بود را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو بار دیگر قهرمان داستان شده اما این‌بار به‌خاطر دستاوردهای او در زمین فوتبال نیست. او در روزهای اخیر با مصاحبه‌هایش خبرساز شده است. مصاحبه‌ای که با ریو فردیناند داشت. فردیناند در بخشی از مصاحبه، کریستیانو را مجبور کرد که بین بنزما یا امباپه یکی را انتخاب کند و پاسخ مشخص بود. او کیلیان را انتخاب کرد در حالی که 9 سال با کریم در رئال هم‌تیمی بود.

پاسخ بنزما هم سریع بود. ستاره فرانسوی عکسی از توپ طلای خود را در اینستاگرام منتشر کرد. البته قرار دادن توپ طلا در آشپزخانه نیز جالب و عجیب بود. کریم می‌خواست نشان دهد که او بعد از درخشش در فصل 22-2021 با رئال که با شکست امباپه در پی اس جی نیز همراه بود به توپ طلا رسید. افتخاری که امباپه هنوز به آن نرسیده است.

رونالدو چه گفته بود؟

رونالدو در مقایسه بین بازیکنان رایان گیگز را از چند بازیکن برتر دانست و سپس نوبت به مقایسه او و بنزما رسید که اینجا انتخاب او ستاره فرانسوی بود. ولی در سوال بعدی وفتی فردیناند از او خواست بین بنزما و امباپه یکی را انتخاب کند، رونالدو در میان تعجب بنزما را کنار گذاشت.

دلخوری منطقی کریم

طبیعی بود که بنزما از این مقایسه ناراحت شود. او بارها از رونالدو در مصاحبه‌هایش به عنوان بهترین بازیکنی که کنارش بازی کرده، یاد کرده و طبعا تصور می‌کرد رونالدو به عنوان یک هم تیمی و دوست قدیمی او را به امباپه تازه وارد به رئال ترجیح دهد.

نباید فراموش کرد که بنزما بعد از رفتن رونالدو از رئال از زیر سایه خارج شد و بهترین بازی‌هایش برای رئال را انجام داد. او به‌خصوص در فصل 22-2021 یک تنه رئال را به فینال لیگ قهرمانان رساند و هت‌تریک او برابر پی اس جی در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فراموش نشدنی است.

پاریس با گل امباپه در برنابئو پیش بود که رئال طوفان به پا کرد و با هت‌تریک کریم راهی دور بعد شد. او سپس در بازی‌های بعدی نیز برای رئال گلزنی کرد و قهرمان فصل لقب گرفت تا به توپ طلا که شایسته‌اش بود، دست یابد.

258 258

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما