حضور این بازیکن به تمرین پرسپولیس ممنوع شد!

حضور این بازیکن به تمرین پرسپولیس ممنوع شد!

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ پرسپولیس قصد دارد در فرصت باقی‌مانده تا پایان نقل و انتقالات یک بازیکن ایرانی نیز به لیست خود اضافه کند.

به نقل از ورزش سه، در این راستا آنها روز گذشته طی نامه‌ای رسمی به سینا اسدبیگی از وی درخواست کردند که در تمرینات حضور پیدا نکند و برای پیگیری مراحل پایان همکاری خود با این تیم در باشگاه حاضر شود.

باشگاه پرسپولیس ضمن منع سینا اسدبیگی از حضور در محل تمرین، اعلام کرده در صورتی که این بازیکن از این دستور تمرد کرده، مسئولیتش به پای خودش خواهد بود.

با این حال سینا اسدبیگی با اعلام این موضوع که با باشگاه قرارداد دارد و طبق قوانین آنها قادر نخواهند بود قراردادش را به‌صورت یک‌طرفه در این بازه زمانی فسخ کنند از تمایل خود برای ادامه همکاری صحبت کرده است.

گفته می‌شود با توجه به قوانین سازمان لیگ و اینکه کمتر از ۱۰ روز به پایان مهلت نقل و انتقالاتی مانده، باشگاه‌ها قادر به فسخ یک‌طرفه قرارداد با بازیکن نبوده و در صورت شکایت و اقدامات بازیکن، با محرومیت‌های احتمالی مواجه خواهند شد.

باید دید کارشناسان در این خصوص چه نظری خواهند داشت و آیا اسدبیگی به توافق برای جدایی خواهد رسید یا باشگاه پرسپولیس به صورت یک‌طرفه با وی قطع همکاری می‌کند و سرنوشت این پرونده چه خواهد بود.

257 251

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما