خبر خوش صندوق بازنشستگی از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

خبر خوش صندوق بازنشستگی از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا ، سید حجت کاظمی روز یکشنبه در حاشیه نشست بررسی مشکلات صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد امور مازندران در ساری به خبرنگاران اظهار کرد: این صندوق در ۲ حوزه درمان کامل بازنشستگان از طریق بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ و همسان‌سازی حقوق با جدیت ورود پیدا کرده است.

وی با بیان این که اعتراض بازنشستگان در مورد مصوبه همسان‌سازی حقوق سال ۱۳۹۹ و سال جاری در حال بررسی و عملی شدن است، ادامه داد: اجرای همسان‌سازی ۳۰ و ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان فولاد کشور طبق برنامه هفتم توسعه عملیاتی می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد به اهمیت ارایه خدمات درمانی کامل و جامع به بازنشستگان اشاره کرد و گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، بیمه آتیه‌سازان حافظ با بعضی از مراکز درمانی منطقه شمال قرارداد ندارد که این مقوله سبب گلایه بازنشستگان شد.

کاظمی با تاکید بر لزوم رفع این مشکل بازنشستگان فولاد در شمال کشور، خاطرنشان کرد: این موضوع تا ۴۸ ساعت آیند باید حل و فصل شود.

کاظمی با بیان این که بازنشستگان فولاد کشور در بدترین شرایط شغلی سال‌ها کار سخت و زیان‌آور انجام دادند و اکنون باید از همه مراکز خدمات درمانی بخش‌های خصوصی و دولتی در قالب بیمه تکمیلی بهره‌مند شوند، تصریح کرد: اگر بیمه آتیه‌سازان نسبت به این موضوع مهم و قرارداد با همه مرکز درمانی اقدام نکند، صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد نسبت ادامه کار با این بیمه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

کاظمی اظهار کرد: امروز مهم‌ترین درخواست‌های جامعه هدف این صندوق افزایش تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد با صندوق و همچنین همسان‌سازی حقوق است که هر ۲ موضوع باید حل و فصل شود.

وی افزود: البته برخی از ایرادها مربوط به بندهای قرارداد با بیمه‌های گذشته و حتی بیمه آتیه‌سازان است که ما مطابق مطالبات کانون‌های بازنشستگان آمادگی لازم برای اصلاح بندهای قرارداد را داریم.

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما