برنامه‌ریزی برای حضور در لس‌آنجلس

برنامه‌ریزی برای حضور در لس‌آنجلس

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ سید محمد شروین اسبقیان معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون اسکواش از عملکرد این فدراسیون ابراز رضایت و تصریح کرد: گزارش حسابرسی این فدراسیون بیانگر نظم مالی است و خوشبختانه مسیر توسعه قهرمانی این رشته هم رضایتبخش بوده است.

سید محمد شروین اسبقیان اهمیت برخورداری از اماکن ورزشی را برای فدراسیونها در راستای تحقق اهداف آنها مورد توجه و تمرکز قرار داد و تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی ورزش کشور با توجه به برخورداری از ۳ هزار و ۴۲۸ پروژه نیمه تمام ورزشی، دولت اجازه آغاز پروژه جدید ندارد اما می توان در قالب یک برنامه‌ی مدبرانه زمینه حضور بخش خصوص و همچنین شهرداری ها را در راستای ایجاد اماکن ورزشی، فراهم کرد .

معاون فرهنگی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه شهرداری در بسیاری از رشته‌ها همکاری خوبی را با فدراسیونها داشته و در رشته اسکواش نیز بوستان جوانمردان به کورت اسکواش اختصاص خواهد یافت که انفاق بسیار خوبی خواهد بود و امکان خوبی را برای توسعه و تعالی این رشته برای فدراسیون فراهم می کند.

اسبقیان در بخش دیگری از سخنانش گفت: اعتبارات فدراسیون اسکواش از ۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ رسیده که افزایش ۱۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه اسکواش در بین رشته‌های المپیکی ۲۰۲۸ لس آنجلس قرار گرفته است، اظهار داشت: آنچه اهمیت دارد فدراسیون اسکواش و دیکر فدراسیونها از هم اکنون باید در قالب یک برنامه تدوین شده، زمینه کسب سهمیه و درخشش در آن رویداد را که هر مدال می تواند بیانگر افتخار و عزت ایران اسلامی باشد، فراهم کنند.

257 251

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما