واکنشی به صحبت یک بازیگر درباره تصویر برهنه گلشیفته فراهانی

واکنشی به صحبت یک بازیگر درباره تصویر برهنه گلشیفته فراهانی

 

.

 

این گفته‌ی جواد هاشمی با واکنشهای انتقادی متعددی مواجه شد. سید جواد هاشمی غالباً با نقشی که به عنوان یک‌ فرد مذهبی و دارای اصول و چارچوب بازی می‌کند، شناخته شده است و اساساً هویت او‌ را همین کاراکترسازی از خودش تشکیل می‌دهد.

اما حالا سیدجواد هاشمی تصور کرده نقشهایی که فقط فیلم‌اش را بازی می‌کند به او چنین جایگاهی داده که دیگران را از چنان موضع ریاکارانه و حق به جانبی موعظه کند.

او تلویحاً آن بازیگری که خودش لخت شده را حمایت می‌کند اما مردمی که خواسته یا ناخواسته تصویر مبتذل او را دیده‌اند محکوم می‌کند؛ همینقدر بی منطق؛ همینقدر ریاکارانه و همینقدر نابخردانه.

برخی‌ کاربران فضای مجازی در قالبهای طنز و جدی به سیدجواد هاشمی یاداور شده‌اند که تصویر منتشر شده از گلشیفته  فراهانی کار پاپاراتزیها و هکرها نبوده یا کسی آن را دزدکی منتشر نکرده است؛ فراهانی خودش آن تصویر را منتشر کرده و پولش را هم گرفته است!

این برهنگی گلشیفته فراهانی یکی دو سال پیش با واکنش شدیداللحن فردی همچون عبدالکریم سروش که هیچ میانه‌ای هم با جمهوری اسلامی ندارد قرار گرفت. اما حالا جواد هاشمی از موضعی سخیف و سطحی، خواسته به دیگران نصیحت اخلاقی کند!

برخی به آقای سیدجواد هاشمی یاداور شده اند که ایشان بهتر است همان فیلمش را بازی کند و با خزیدن در برخی شمایل و کاراکترها، نان نقشهایش را بخورد. ولی دیگر هم اینکه از این نقشها نان بخورد و هم ریاکارانه مردم را فیلم کند، خیلی منصفانه و نجیبانه نیست!

واکنشی به صحبت یک بازیگر درباره تصویر برهنه گلشیفته فراهانیواکنشی به صحبت یک بازیگر درباره تصویر برهنه گلشیفته فراهانیواکنشی به صحبت یک بازیگر درباره تصویر برهنه گلشیفته فراهانیواکنشی به صحبت یک بازیگر درباره تصویر برهنه گلشیفته فراهانیواکنشی به صحبت یک بازیگر درباره تصویر برهنه گلشیفته فراهانیواکنشی به صحبت یک بازیگر درباره تصویر برهنه گلشیفته فراهانی

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما