ال نود ایرانی به بازار آمد

ال نود ایرانی به بازار آمد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از بازتاب آنلاین، ال ۹۰ ایرانی یا همان P ۹۰ که با نام کادیلا نیز شناخته می‌شود، بالاخره روی خط تولید پارس‌خودرو رفت. این خودرو پس از تولید اولیه و انجام آزمایش‌های نهایی، به صورت انبوه روانه بازار می‌شود. 
بر اساس اعلام مدیرعامل پارس‌خودرو، خودروی کادیلا (P ۹۰) یا همان آل ۹۰ ایرانی تا پایان امسال روانه بازار می‌شود. عبداله سلطانی ثانی با اعلام این مطلب، از برنامه این شرکت برای تولید نسخه برقی خودرو P ۹۰ نیز خبر داد و افزود: تولید نسخه برقی خودرو کادیلا (P ۹۰) از برنامه‌های شرکت پارس‌خودرو در راستای توسعه سبد محصولات برقی است.
مطالعه بیشتر: سهند پارس خودرو با چه قیمت و مشخصاتی وارد بازار شد؟ + نقد و بررسی
کادیلا در ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ برای نخستین بار معرفی شد. کادیلا در اصل همان خودروی محبوب تندر ۹۰ است که سایپا تصمیم گرفت آن را ایرانیزه کرده و با نام کادیلا وارد بازار کند. این خودرو ابتدا P ۹۰ نام داشت، اما سرانجام نام نهایی کادیلا برای آن انتخاب شد.
مطالعه بیشتر: پیش فروش محصولات سایپا و پارس خودرو از امروز آغاز می‌شود
طراحی نمای جلویی کادیلا یا همان P ۹۰ محافظه‌کارانه و مدرن به نظر می‌رسد و از آن طراحی کسل‌کننده و حوصله سر بر آل ۹۰ خارج شده است. قسمت پایینی سپر، اسپرت طراحی شده که به‌صورت کلی با فرم ساده بدنه هماهنگی ندارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما