پیام احساسی مسی برای دی‌ماریا

پیام احساسی مسی برای دی‌ماریا

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ دیدار تیم ملی آرژانتین برابر تیم ملی شیلی در مسابقات انتخابی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی شب گذشته انجام شد اما مراسمی که پیش از شروع این بازی برگزار شد از اهمیت زیادی برای هواداران این تیم برخوردار بود.

به نقل از ورزش سه دی ماریا پس از سال‌ها پوشیدن پیراهن تیم ملی آرژانتین و کسب افتخارات مختلف از جمله قهرمانی در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا و همچنین جام جهانی ۲۰۲۲ تصمیم گرفت که از فوتبال ملی خداحافظی کند و فدراسیون فوتبال این کشور شب گذشته مراسمی را برای ادای احترام به او برگزار کرد.

مسی به دلیل مصدومیت و طی کردن روند درمانش همچنان قادر به همراهی تیم ملی آرژانتین نیست و در بازی شب گذشته هم غایب بود اما با توجه به رابطه صمیمانه و نزدیکی که با این بازیکن دارد، با ارسال پیام ویدیویی در این مراسم به صورت مجازی حضور پیدا کرد.

کاپیتان پرافتخار و اسطوره‌ای تیم ملی آرژانتین در این پیام خطاب به دی‌ماریا گفت: “امیدوارم که در کنار اعضای خانواده و عزیزانت از این شب لذت برده باشی. همه حرف‌هایی که باید زده شده است. خاطرات بسیاری را در کنار هم ساختیم. چه کسی فکر می‌کرد که همه چیز به این شکل تمام شود؟! دل‌مان خیلی برای تو تنگ می‌شود. به زودی می‌بینمت.”

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که دی‌ماریا در حین پخش این پیام و شنیدن صحبت‌های مسی نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و لحظاتی احساسی را در ورزشگاه رقم زد.

257 251

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما