حمل کالا از چین به ایران چقدر زمان می برد و چه نوع روشی برای حمل کالا مناسب تر است؟

از آنجایی که کشور چین در موقعیت مکانی مناسبی قرار گرفته، واردات از این کشور برای بازرگانان ایرانی بسیار جذاب است. همچنین تنوع و هزینه کالاهای چینی در مقایسه با سایر کشورها بسیار مناسب و حتی شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد. اگر شما نیز از بازرگانانی هستید که از چین خرید می‌کنند، علاوه بر پیدا کردن تامین‌کننده معتبر و خرید از چین باید به روش حمل نیز توجه داشته باشید. به عبارت دیگر قسمت بزرگی از واردات از این کشور، به حمل کالا از چین مربوط می‌شود که نمی‌توان آن را نادیده گرفت و نسبت به این موضوع بی‌اهمیت بود. برای اینکه از واردات خود سود خوبی به‌دست آورید، بهتر است به تمام هزینه‌های جانبی و ضروری آن توجه کنید که حمل و نقل کالا از چین به ایران نیز یکی از هزینه‌های ضروری در این حوزه به‌شمار می‌آید.

کالای خود را چگونه از چین به ایران حمل کنیم؟

در حال حاضر و با توسعه واردات، خوشبختانه روش‌های مختلفی برای حمل و نقل کالا از چین به ایران وجود دارند. از آنجایی که هریک از این روش‌ها با معایب و مزایای زیادی همراه هستند، شما برای انتخاب نهایی بهترین روش حمل، به راهنمایی و کمک افراد متخصص نیاز دارید.

با توجه به فاکتورهای مهم می‌توانید بهترین روش حمل کالا از چین به ایران را بیابید. برای مثال باید حجم و وزن کالای وارداتی خود را مدنظر قرار دهید. اگر قصد وارد کردن کالاهای بزرگ در حجم بالا را دارید، بهتر است از روش حمل دریایی استفاده کنید.

در مقابل اگر کالای شما فاسدشدنی است و احتمال دارد با گذر زمان آسیب ببیند، باید از روش حمل هوایی استفاده کنید تا زودتر محصولات مورد نظر خود را تحویل بگیرید. ناگفته نماند که حمل دریایی در مقایسه با حمل هوایی هزینه کمتری دارد؛ اما بیشتر طول می‌کشد. در حال حاضر رایج‌ترین و بهترین روش حمل کالا از کشور چین به ایران، حمل دریایی است.

چقدر طول می‌کشد تا کالای وارداتی خود را تحویل بگیریم؟

پاسخ به این پرسش خیلی واضح و روشن نیست؛ زیرا عوامل و فاکتورهای مختلفی در فرایند حمل کالا از چین به ایران وجود دارند که هریک از آن‌ها می‌توانند تحویل کالا را به تعویق بیندازند. برای برآورد تخمینی مدت زمانی که کالا از چین به ایران می‌رسد، روش حمل منتخب شما نقش بسیار مهمی دارد.

برای مثال روش حمل دریایی بسیار زمان‌بر است؛ اما هزینه کمی به همراه دارد و شما با استفاده از این شیوه می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید؛ درحالی‌که روش حمل هوایی خیلی سریع انجام می‌شود و شما می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کنید. بدون شک می‌دانید که حمل هوایی از هزینه‌های زیادی برخوردار است.

برای اینکه در زمان معین به کالای وارداتی خود دست یابید، باید به سراغ شرکت متخصص در زمینه حمل و نقل بروید که تحویل به‌موقع کالا را تضمین کند. انتخاب این شرکت‌ نیز کار سختی است؛ زیرا متاسفانه برخی شرکت‌ها خدمات حمل و نقل مناسبی را در اختیار شما قرار نمی‌دهند.

تیم وانیکس در زمینه حمل هوایی از چین به ایران به شما تضمین می‌دهد که این روش حمل 35 تا 45 روز طول بکشد و در روش حمل دریایی نیز شما بعد از 70 تا 75 روز بتوانید کالای وارداتی خود را دریافت کنید. در صورت هرگونه تاخیر غیرموجه نیز وانیکس خسارات واردشده به شما را جبران می‌کند.

آیا می‌توان مدت زمان تحویل کالای وارداتی از چین را کاهش داد؟

حمل کالا از چین به ایران چقدر زمان می برد و چه نوع روشی برای حمل کالا مناسب تر است؟

برای اینکه کالای خود را زودتر تحویل بگیرید، به هر حال راه‌حل‌هایی وجود دارند؛ اما ممکن است با هزینه‌های بیشتری همراه باشند. البته برای اینکه بتوانید کالای مورد نظر خود را زودتر از زمان معین‌شده در اختیار داشته باشید، باید با افراد حرفه‌ای حاضر در حوزه حمل و نقل مشورت کنید.

این افراد می‌توانند کلیدی‌ترین استراتژی‌ها را در اختیار شما قرار دهند تا در زمان کوتاه‌تری کالای مورد نیاز خود را دریافت کنید. یکی از این استراتژی‌ها مربوط به نوع محصول منتخب شماست. برای این منظور باید کالایی را انتخاب کنید که فرایند واردات آن سریع انجام شود و فعالیت‌های گمرکی یا ترخیص آن چندان طول نکشد.

در ضمن شما با بررسی مقررات واردات شاید بتوانید فرایند واردات خود را تسریع کنید که البته در این صورت بدون دانش عمیق و آگاهی لازم نمی‌توانید به هدف نهایی خود دست یابید. برای اینکه از روش‌های تحویل سریع‌تر کالای وارداتی از چین آشنا شوید، با متخصصان و تیم حرفه‌‌ای وانیکس تماس بگیرید.

با انتخاب تامین‌کننده معتبر، کالای وارداتی خود را زودتر تحویل می‌گیرید

یکی از مهم‌ترین اصولی که هنگام واردات از کشور چین باید به آن توجه کنید، انتخاب تامین‌کننده مناسب است. درواقع، اگر تامین‌کننده شما کُند عمل کند و نتواند کالاها را در زمان مشخص تحویل دهد، به‌طور حتم فرایند تحویل کالا در کشور ایران نیز به کندی انجام می‌شود و این موضوع برای شما دردسرآفرین خواهد شد.

بنابراین سعی کنید تامین‌کننده‌ای معتبر و کارآمد را برای حمل کالا از چین به ایران انتخاب کنید تا زودتر به نتیجه نهایی خود دست یابید. پیدا کردن تامین‌کننده معتبر و مطمئن کار ساده‌ای نیست و به تحقیق و بررسی‌های زیادی نیاز دارد که نباید از آن‌ خسته شوید یا کنار بکشید.

اگر انتخاب بهترین تامین‌کننده برای شما سخت است، می‌توانید فرایند واردات را به وانیکس بسپارید تا تامین‌کننده‌های حاضر در بازار را ارزیابی کند و بهترین تامین‌کننده را بیابد. وانیکس با انتخاب تامین‌کننده حرفه‌ای و استفاده از بهترین روش حمل می‌تواند کالای وارداتی شما را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اختیارتان قرار دهد.

وانیکس بهترین شرکت حمل کالا از چین

با اینکه شرکت‌های حمل زیادی در حوزه واردات از چین فعالیت می‌کنند، اما وانیکس به دلیل ارتباطات گسترده‌ای که دارد، می‌تواند این فرایند را به خوبی مدیریت کند. بر اساس نظرات سایر مشتریان نیز می‌توان به این نتیجه رسید که وانیکس در زمینه حمل کالا از چین در زمان معین‌شده، بهترین انتخاب بازرگانان ایرانی است.

البته شما می‌توانید برای دریافت سایر خدمات این شرکت مجرب نیز از افراد و تیم متخصص آن کمک و راهنمایی بگیرید و زمانی را برای دریافت مشاوره تعین کنید. وانیکس یکی از باتجربه‌ترین شرکت‌های حمل هوایی و دریایی از چین به ایران است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما