«جوکر ۲» در ونیز دیده شد/ تشویق ۱۱ دقیقه‌ای «جنون مشترک»

«جوکر ۲» در ونیز دیده شد/ تشویق ۱۱ دقیقه‌ای «جنون مشترک»

این تحسین برای فینیکس زیاد بود و او پس از ۹ دقیقه کف‌زدن حضار سالن سینما را ترک کرد.

به گزارش مهر، «جنون مشترک» دنباله فیلم «جوکر» فیلیپس در سال ۲۰۱۹ است که همان سال در ونیز به نمایش درآمد و برنده شیر طلایی جشنواره شد. آن فیلم در نهایت ششمین فیلم پرفروش سال شد و ۱۱ نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم را دریافت کرد و نام خود را به عنوان اولین فیلم کمیک دی‌سی که چنین جایگاهی یافت در تاریخ ثبت کرد. «جوکر» جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برای فینیکس و موسیقی اصلی را برای هیلدور گوئنادوتیر از آن خود کرد.

ماجراهای «جنون مشترک» ۲ سال پس از وقایع «جوکر» اتفاق می‌افتد و افزوده شدن لیدی گاگا به بازیگران و عنصر موسیقی، جذابیت جدیدی به آن ‌بخشیده است. در این فیلم آرتور فلک که به عنوان یک بیمار در بیمارستان دولتی آرکام بستری است، عاشق موسیقی‌درمانگر خود لی (گاگا) می‌شود. در حالی که این ۲ با توهمات مشترکشان جنون موسیقایی را تجربه می‌کنند، پیروان آرتور هم جنبشی را برای رهایی او آغاز می‌کنند.

لیدی گاگا سال ۲۰۱۸ با فیلم «ستاره‌ای متولد شده» ساخته بردلی کوپر در جشنواره فیلم ونیز حضور داشت و با تشویق ایستاده ۸ دقیقه‌ای مواجه شد.

در «جوکر ۲» برندان گلیسون، کاترین کینر و زازی بیتز نیز ایفای نقش کرده‌اند و فیلم قرار است از ۴ اکتبر اکران خود را شروع کند.

۲۴۵۲۴۵

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما