جدایی این بازیکن به قرمزها لطمه می‌زند

جدایی این بازیکن به قرمزها لطمه می‌زند

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ محمد صلاح ستاره مصری لیورپول بعد از درخشش مقابل منچستریونایتد در هفته سوم رقابت های لیگ برتر با ثبت دو گل و یک پاس گل، در گفتگوی بعد از بازی اعلام کرد که در پایان فصل قراردادش با لیورپول به پایان می‌رسد و تاکنون هیچ مذاکره ای درخصوص ماندنش در این تیم صورت نگرفته و با این شرایط احتمالا از جمع لک لک ها جدا خواهد شد.

به نقل از ورزش سه، این صحبت ها از سوی صلاح منجر به نگرانی هواداران و حتی بازیکنان لیورپول شده است. لوئیز دیاز ستاره کلمبیایی قرمزها در این خصوص گفت: “قطعا جدایی صلاح برای همه بازیکنان و هواداران تیم سخت خواهد بود. او ستاره بزرگی است و نقش بسزایی در موفقیت های سال های اخیر لیورپول داشته است.

صلاح علاوه بر مهارت های فنی، از نظر اخلاقی نیز بازیکن بسیار قابلی است و همیشه با بازیکنان جوان لیورپول صحبت می‌کند و انگیزه می‌دهد. از صمیم قلب دوست دارم صلاح در تیم بماند و قراردادش را تمدید کند. امیدواریم این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد.”

محمد صلاح ۳۲ ساله از سال ۲۰۱۷ تاکنون در لیورپول حضور دارد و در ۲۴۳ بازی لیگ برتری با پیراهن این تیم به میدان رفته و ۱۵۸ گل به ثمر رسانده است.

257 251

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما