قیمت طلای جهان امروز / بازار طلا در خاموشی

قیمت طلای جهان امروز / بازار طلا در خاموشی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا،  هر اونس طلا در ۲۵۰۲ دلار و ۸۹ سنت پس از رسیدن به کمترین میزان خود یعنی ۲۴۹۴ دلار و ۱۵ سنت در روز جمعه ثابت بود. با این حال، شمش افزایش ماهانه در ماه اگوست ثبت کرد. قیمت طلای آمریکا با ۰.۳ درصد افزایش به ۲۵۳۵ دلار رسید.

داده‌های روز جمعه نشان داد که هزینه‌های مصرف‌کننده ایالات‌متحده در ماه جولای به شدت افزایش یافته است و دلیل آن مخالفت با کاهش نیم درصدی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو در این ماه است. شاخص قیمت مخارج مصرف شخصی در ماه گذشته ۰.۲ درصد افزایش یافت که مطابق با انتظارات بود.

شمش‌های بدون بازده در محیطی با نرخ بهره پایین رشد می‌کنند. انتظار می‌رود فدرال رزرو چرخه کاهش نرخ را در نشست سیاست پولی خود در ۱۷ تا ۱۸ سپتامبر آغاز کند. معامله‌گران در حال حاضر ۶۷ درصد احتمال کاهش ۲۵ واحدی  توسط بانک مرکزی ایالات‌متحده در این ماه را می‌بینند.

سرمایه‌گذاران اکنون منتظر داده‌های اشتغال و گزارش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات‌متحده هستند که اواخر این هفته ارائه می‌شود.

طبق گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۲ درصد افزایش به ۲۸.۸۹ دلار در هر اونس رسید، پلاتین تقریباً ثابت در ۹۲۶ دلار و ۸۰ سنت و پالادیوم ۰.۳ درصد افزایش یافت و به ۹۶۸ دلار و ۱۸ سنت رسید.

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما