دستور طلا برای حل مشکلات مجموعه سوارکاری شهدا

دستور طلا برای حل مشکلات مجموعه سوارکاری شهدا

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، جلسه مشترک مدیران شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با تعدادی از اعضای خانواده چوگان و سوارکاری در دفتر مرکزی شرکت برگزار شد. در این جلسه که با حضور حسین طلا مدیرعامل شرکت، بیرانوند معاون توسعه مدیریت و منابع، اکبرزاده معاون جذب سرمایه و مشارکت های مردمی، یوسف نیا سرپرست مجموعه های سوارکاری و  ملکی سرپرست مجموعه سوارکاری شهدا برگزار شد، تعدادی از اعضای خانواده چوگان و سوارکاری به بیان مشکلات خود در مجموعه سوارکاری شهدا پرداختند.

این جلسه پس از بازدید سرزده روز جمعه طلا مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور از مجموعه سوارکاری شهدا برگزار شد. باشگاه سوارکاری شهدا با قدمتی بیش از 60 سال و با داشتن ۴ مانژ (میدان اسب سواری) مسابقات، پرش، سوارکاری و چوگان، قدیمی ترین باشگاه سوارکاری تهران به حساب می آید.

پس از بیان مشکلات موجود در مجموعه شهدا از سوی اهالی چوگان و سوارکاری، با دستور طلا مقرر گردید نسبت به برطرف نمودن مشکلات مجموعه از جمله ایرادات زمین چمن و مانژهای سوارکاری، نوسازی سیستم برق، خرید موانع جدید و … اقدامات لازم صورت گیرد.

در پایان این جلسه اعضای خانواده چوگان و سوارکاری از برگزاری این جلسه توسط مدیرعامل شرکت توسعه و فراهم شدن فضایی برای مطرح کردن مشکلاتشان در مجموعه سوارکاری شهدا؛ تقدیر و تشکر کردند.

258 258

منبع: بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :